مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: ۲۳ مرکز تفریحی و گردشگری و هفت باغ گردشگری متخلف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید لایق مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان اظهار داشت: بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، ۳۰ واحد اقامتی و گردشگری شامل ۲۳ مرکز تفریحی و گردشگری و هفت باغ گردشگری در سامان پلمب شد.

او افزود: بازدید‌های مشترک نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت از تیرماه امسال تشدید شده و در رابطه با ضرورت رعایت نکات بهداشتی تذکر‌های لازم به فعالان این حوزه داده شده است.


بیشتر بخوانید


لایق اضافه کرد: با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان، پذیرش تور‌های گردشگری در شهرستان سامان ممنوع است و نظارت بر اماکن اقامتی و بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراکز با جدیت ادامه دارد.

او گفت: تمامی فعالیت‌های غیرمجاز مرتبط اسکان مسافر یا برگزاری تور‌های غیرمجاز رصد و با متخلفان این حوزه براساس ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

لایق ادامه داد: مردم این شهرستان باید برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه، از پذیرش و اسکان مسافر یا افراد ناشناس خودداری و شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار