معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب سه رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کردستان همزمان با دانش آموزان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۳۹۹ در ۱۱ رشته و در چهار مرحله‌ی آموزشگاه، شهرستان، استان و کشوری با شرکت ۱۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی آموزشگاه، ۲۰ هزار دانش آموز در مرحله شهرستان، ۱۵۰۰ نفر دانش آموز در مرحله استانی و راه یابی ۸۰ نفر از دانش آموزان در مرحله کشوری برگزار شد.

او افزود: در مرحله کشوری این مسابقات،مهدی خسروی از ناحیه دو سنندج رتبه دوم رشته نهج البلاغه، نیان محمودی از ناحیه ۲ سنندج رتبه چهار رشته ترتیل قرآن کریم و ثنا سعیدی از شهرستان دیواندره رتبه پنجم کشوری را به دست آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و اولیای آنان، از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران امر در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.