رئیس اداره مرتع منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: مرتعدارانی که پروانه مرتعداری خود را پارسال تمدید نکرده اند حداکثر تا ۸ آذر امسال فرصت دارند که پروانه چرای دام خود را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرامرز مردانی رئیس اداره مرتع منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مرتعدارانی که پروانه مرتعداری خود را پارسال تمدید نکرده اند، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ فرصت دارند که پروانه چرای دام خود را تمدید کنند.

او افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت مذکور لازم است در فرصت باقیمانده لازم است همه مرتعداران به منظور تسویه بدهی و تمدید پروانه چرای دام اقدام کنند تا مشمول بخش الف فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع نشوند.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: در این بخش از شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداران اشاره شده است که عدم پرداخت سالیانه حقوق دولت و عوارض ناشی از تمدید پروانه چرای دام بدون عذر موجه موجب ابطال پروانه چرای دام می‌شود.

او با توجه به اینکه در استان ۱۷ هزار و ۵۰۰ پروانه چرای دام صادر شده است افزود: سطح مراتع استان یک میلیون و ۱۴ هزار و ۷۹۲ هکتار است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار