پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تمامی کسانی که به فکرمان بودند و ما را به کمپ تیم ملی دعوت کردند، تشکر می‌کنم. باید ببینیم در آینده چه سرنوشتی در انتظار فوتبالمان خواهد بود.

او در مورد شرایط تیم ملی فوتبال و اینکه آیا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم یا خیر تصریح کرد: بعد از دیدار مقابل هنگ کنگ، آرامش خاصی در تیم ملی پدیدار شد. این آرامش را باید مدیون کریم باقری و هاشمیان باشیم. اطمینان داشتم که از گروهمان صعود می‌کنیم. بعضی‌ها گفته بودند برد مقابل بحرین تاریخی و حیثیتی بود، معتقدم این حرف‌ها می‌توانست از لحاظ روحی به بازیکنان ضربه بزند. بحرین اصلا حریفی نبود که بخواهیم از آن غول بسازیم. در یک مصاحبه گفته بودم که تیم ملی فوتبال، در هر ۴ مسابقه اش برنده می‌شود و همین اتفاق نیز افتاد. اگر کمی دقت داشتیم، می‌توانستیم به عراق بیش از ۴ گل بزنیم. در گروه راحتی قرار نگرفتیم، اما این شانس را داریم که به جام جهانی صعود کنیم. تیم ملی فعلی فوتبالمان، حواشی کم تری نسبت به تیم ملی کی روش دارد. در این تیم ملی، جنجال یا هر گونه حاشیه‌ای که برای بازیکنی به وجود می‌آید، وجود ندارد. این موضوع می‌تواند به ما کمک شایانی کند. ان شا الله به جام جهانی صعود می‌کنیم، زیرا این پتانسیل را داریم.

روشن در مورد دیدار فردای استقلال و فولاد در فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر می‌کنم که استقلال یک پای فینال است. مدیریت استقلال کماکان مشکل دارد. ان شا الله بتوانیم فردا شب برنده بازی باشیم و عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی را به دست بیاوریم. معتقدم اگر تیمی به غیر از استقلال و پرسپولیس قهرمان شود، فوتبالمان ضربه می‌بیند و استفاده خاصی ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار