شهردار منتخب تهران گفت: استعفای خود را به آقای قالیباف تقدیم کردم که باید هفته اول بعد از استعفا در تریبون مجلس قرائت و به بحث نمایندگان گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار متنخب تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من ٤٢ سال سابقه کار اجرائی دارم.

وی با بیان اینکه برخی تخصص‌ها از جمله، پزشکی در آیین نامه وزارت کشور نیامده است، گفت: از ۴۲ سال سابقه کار اجرایی من یک وجه آن تخصصی است، این تخصص‌ها در حوزه پزشکی در آیین نامه نیامده است. به نظر من، مدیر اجرایی باید فهم بالایی درباره شهر داشته باشد تا رشد کند.

وی ادامه داد: استعفای خود را به آقای قالیباف تقدیم کردم که باید هفته اول بعد از استعفا در تریبون مجلس قرائت و به بحث نمایندگان گذاشته شود.

زاکانی با اشاره به آیین نامه شرایط احراز شهردار گفت: این نامه تغییر کرده و بخشی از آن دارای نقص است. ظرفیت‌های بی‌نظیر در شهر وجود دارد، اگر شهرداری تهران بتواند قرارگاه اجتماعی را بزند و انشاءالله که خواهد توانست، من این وعده را به شما می‌دهم که توسط آن معتادن متجاهر را از شهر جمع بکند و موضوع تکدی‌گری و موضوع کودکان کار و مشکلات مختلف را حل کند.

وی گفت: این قرارگاه اجتماعی مخصوص معتادان متجاهر نیست و به مسئولان مرتبط با موضوعات اجتماعی مربوط است؛ وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، بهزیستی، دستگاه‌های انتظامی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و ... از جمله مجموعه‌های مختلفی هستند که نیازمند این هستند دور هم جمع شوند و در خصوص ساختار اجتماعی و سالم‌سازی آن با هم همکاری کنند.

شهردار منتخب تهران گفت:  ۷ تا ۸ مگاپروژه در برنامه داریم که غیر از پروژه‌های اجتماعی است؛ یکی از پروژه‌های بزرگ از انتهای صیاد به آزادگان است که کل کار تحقیق و مجوزش انجام شده است و من شنیدم که گروهی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بهترین گزینه ممکن برای شهرداری تهران ، مبارک باشد و آرزوی توفیق خدمت
آخرین اخبار