دائمی گفت: شورای ششم بنا دارد شورای شهر باشد نه شورای شهرداری و تصمیم داریم شورا را به جایگاه نظارتی خود بازگردانیم.

هاشم دائمی رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و پایش شورای شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ما در شورای ششم دامنه نظارتی خود را معطوف به شهرداری نمی‌بینیم و قرار است مدیریت شهری را از نوع تک بعدی به مدیریت یکپارچه و توزیع متوازن در همه فرایند‌های شهری تغییر دهیم، چون قرار است شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری.

او افزود: اگر نگاه مدیریت شهری جامع و ناظر بر کل فرآیند‌های شهری باشد و سایر دستگاه‌ها را در مدیریت شهری نیز زیر چتر نظارتی خود داشته باشد حرکت امور شهری به سمت اصلاح و نفع شهروندان خواهد بود.


بیشتر بخوانید



رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و پایش شورای شهر مشهد با اشاره به نقش مهم و کلیدی کمیسیون حقوقی ادامه داد‌: این کمیسیون با داشتن ۵ کارگروه تخصصی متشکل از متخصصان و نخبگان در امور مدیریت شهری است که وظیفه نظارت بر قرارداد ها، حقوق شهروندی، پیگیری مطالبات مردمی و چالش‌های آن‌ها و هم ارائه راهکار در جهت رفع آن‌ها را بر عهده دارد.

دائمی با تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران منعکس کننده حقایق در جامعه هستند و شورای ششم امید دارد با کمک خبرنگاران نگاه بی طرفانه آن‌ها بتواند برگ زرینی در سوابق مدیریت شهری شهر مقدس مشهد از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام//م. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.