خاکی صدیق مطرح کرد؛

واکسیناسیون پیش شرط برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بخشی از کلاس های آموزشی به شرط انجام واکسیناسیون به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در اخبار ساعت ۲۰ شبکه چهار در خصوص واکسیناسیون استادان و اعضای هیأت علمی و دانشجویان اظهار کرد: بر اساس قراری که دو ماه پیش با مسئولان وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون اعضای هیات علمی، استادان و کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گذاشته شده است این کار از مرداد ماه بر اساس قرار قبلی در حال انجام است.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته شده واکسیناسیون دانشجویان از شهریور ماه آغاز می شود که در این بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی ماند دکتری و ارشد از شهریور ماه واکسینه خواهند شد. همچنین مقرر شده در این ماه ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی واکسینه شوند.

خاکی صدیق بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ماه های مهر، آبان و آذر یک میلیون دانشجو واکسن را دریافت کرده و وزارت علوم به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده تا واکسیناسیون دانشجویان در اولویت قرار بگیرد.

او گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان برگزار شود بر اساس تصمیم دانشگاه ها می توانند بخشی از کلاس های آموزشی خود را به صورت حضوری برگزار کنند که همه ابن مسائل منوط به انجام واکسیناسیون دانشجویان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار