مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

دسته روی هیات در شب های محرم و روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است

حجت الاسلام منصور باقربیگ گفت: هرگونه دسته روی در شب‌های محرم و همچنین در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر زاهدان ممنوع و هیات مذهبی فقط در محل مسجد و فضای باز مجاز به عزاداری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیگ مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در  حاشیه  نشست هم اندیشی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی که در فرمانداری زاهدان برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به دلیل شیوع کرونا ، ضمن اهمیت در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در این  ایام  مصوب شد هرگونه دسته روی در شب‌های محرم بویژه روز تاسوعا وعاشورا در سطح شهر زاهدان  ممنوع و هیات های  مذهبی  فقط درمسجد و فضای باز مجاز به عزاداری هستند.

او با بیان اینکه میدان امام حسین و آستان شهدای گمنام زاهدان به عنوان مکان ثابت  بدون حضور هیات و  دسته روی در نظر گرفته شده است افزود: علاوه بر الزام استفاده مستمر از ماسک برای همه شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ، فاصله گذاری اجتماعی نیز در جهت شیوع کرونا ویروس رعایت شود.

 رعایت مصوبات این جلسه و در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی بر عهده مسئولین هیات و با نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
چقدر هم که ممنوع شده ملت داخل هم هستن
آخرین اخبار