بیدخام گفت: هزار و ۳۴۰ دانش آموز با همکاری برخی مدارس و معلمان فرهنگی در حال جبران بازماندگی از تحصیل خود هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برخی از سازمان‌های مردم نهاد با همکاری معلمان و برخی مدیران مدارس، دانش آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی و تا قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید به آن‌ها تدریس می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت این قشر از کودکان، قرار شده هر کلاس درس بین سه تا پنج دانش آموز را پذیرش کند و علاوه بر این موضوع نیز برای آنان مدارس نزدیک به محل زندگی آن‌ها انتخاب شود.

به گفته بیدخام، هم اکنون در این طرح هزار و ۳۴۰ دانش آموز در حال جبران بازماندگی از تحصیل خود هستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: همچنین برای والدین این دانش آموزان نیز شرایط و فضایی فراهم شده تا هنگامی که فرزندان آن‌ها در حال فراگیری درس هستند، خود نیز در حیاط مدرسه و در یک فضای باز از آموزش‌های مهارت زندگی و مبانی عقیدتی و مذهبی برخوردار شوند.

به گفته بیدخام، هدف از این همت جمعی که با کمک آموزش و پرورش استان قزوین رقم خورده، کمک به ارتقای سطح علمی دانش آموزان است تا شرایط اجتماعی، درمانی و اقتصادی جامعه نتواند به آینده آن‌ها لطمه بزند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که تمایل دارند فرزندان آن‌ها در این دوره‌های جبرانی شرکت کنند، می‌توانند به آموزش و پرورش ناحیه خود و یا دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار