سروری در جلسه علنی شورا اعلام کرد؛

گریز از تشریفات در هفته دولت/ مسئولان خادم مردم هستند

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: دولت مردمی باید بتواند رضایت مردم را به دست بیاورد و باید از تشریفات در هفته دولت دوری کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز در ششمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: کسالتی برای آقای چمران بوجود آمد که نتوانستند در جلسه حضور داشته باشند و انشالله به زودی در خدمتشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما در مطلع هفته دولت هستیم، این هفته را به خادمان ملت تبریک عرض می‌کنم، دولت مردمی باید بتواند رضایت مردم را به دست بیاورد و باید از تشریفات در هفته دولت گریز شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر زمانی ببینیم که مسئولان ولی نعمت مردم شدند و احساس می‌کنند که مردم خادم آن‌ها هستند، نشانه فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و مسئولان باید نوکر و خادم ملت باشند.

سروری بیان کرد: چهارم شهریور روز کارمند است، این روز را هم تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌های بیش از پیش کارمندان شهرداری را شاهد باشیم تا به مردم خدمت کنند.

وی یادآور شد: طبیعتا ما کاستی و کمبود‌هایی داریم، مردم در صف واکسیناسیون می‌ایستند که واقعا در شان ملت عزیز ایران نیست و امیدواریم در این دوره اقدامات خوب و مفیدی برای پیشگیری و درمان کرونا انجام شود.

نایب رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: پزشکان ما امروز خودشان را به دریای خطر می‌زنند تا مردم از کرونا در امان باشند به همین دلیل امروز از تعدادی از آن‌ها تقدیر شد.

سروری با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افغانستان، تصریح کرد: آمریکا ۲۰ سال در این کشور حضور داشت، ناگهان دولت را تحویل کسانی دادند که در گذشته آن‌ها را بیرون کرده بودند و اتفاق عجیبی بود.

وی ادامه داد: تکیه به آمریکا و دشمن، سرنوشتی غیر از این نخواهد داشت و باید درس گرفته شود، ما لازم است فرهنگ مقاومت را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار