ممکن بودن کار و تلاش در شرایط سخت/ معادن، محور توسعه خراسان جنوبی اند

استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود شرایط سختی که برای خدمت در استان وجود دارد، خدمت به مردم ممکن و شدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در سومین نشست شورای راهبری مدیریت توسعه استان که به منظور تجلیل از دستگاه‌های برتر براساس ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در قالب جشنواره شهید رجایی برگزار شد، گفت: هفته دولت امسال مقارن با ماه محرم شده و این ایام یادآور قیام بزرگ عاشورا و واقعه کربلا است و یادآوری می‌کند که انقلاب اسلامی ایران نیز الهام گرفته از مکتب عاشورا است.

او افزود: مهمترین درس قیام امام حسین (ع) برای کارگزاران نظام، خدمت بی‌منت و از خود گذشتن برای دیگران است.

ملانوری با بیان اینکه فرصت خدمت، نعمت بزرگی است اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در خراسان جنوبی زندگی می‌کنند اما توفیق خدمت به تعدادی از افراد داده شده است؛ بنابراین ما باید این فرصت را مغتنم بدانیم و در مقام قدرشناسی از این توفیق، همه توان خود را در راه خدمت به مردم به کار گیریم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: خداوند بیش از وسع ما انتظار ندارد اما کم‌فروشی در آنچه توان داریم، بسیار ناپسند است.

او در بخش دیگری از سخنانش هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را ارزیابی عملکرد مدیران و انتخاب دستگاه‌های اجرایی برتر عنوان کرد و ادامه داد: اینکه تعداد انگشت شماری از مدیران معرفی می‌شوند نشانه کم‌کاری سایر دستگاه‌ها نیست، اما تلاش برخی مدیران بیشتر بوده است.

ملانوری گفت: این موفقیت‌ها حاصل مدیریت مدیران و همراهی و تلاش کارمندان و کارشناسان دستگاه‌هاست.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ما در شرایطی خدمت می‌کنیم که تهدیدها، تحریم‌ها و خشکسالی استان، مدیریت را بسیار سخت کرده اما کار و خدمت، شدنی است.

او گفت: مسیر مطالبه ملی باید بر محور فعال‌سازی منابع استان باشد تا سرمایه‌های استان به ما کمک کند و سطح خدمات، رفاه و بهره‌مندی مردم بالا برود.

ملانوری ظرفیت‌های معدنی را از محور‌های توسعه خراسان جنوبی عنوان کرد و ادامه داد: این ظرفیت با ارزش به ما کمک می‌کند زیرساخت‌ها را توسعه دهیم، مشکلات مردم را رفع کنیم و سطح خدمات را بالا ببریم تا بهره‌مندی مردم از این خدمات ارتقا یابد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار