طبق اطلاعات لیست Geekbench، ویژگی‌های تلفن هوشمند Moto E ۲۰ تایید شد در حالی که هنوز شرکت موتورولا اطلاعاتی در مورد این محصول خود اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena، در حالی که شرکت موتورولا هنوز اطلاعات خاصی در مورد گوشی هوشمند E۲۰ فاش نکرده است، اما آمار‌های Geekbench مشخصات کامل تلفن همراه Moto E۲۰ را نشان می‌دهد. تلفن هوشمند Moto E۲۰ با رمز "Aruba" دارای ۲ گیگابایت رم است و از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند، که می‌دانیم بخشی از Unisoc T۶۰۶ SoC است. این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ بوده، اما این نسخه Go است.

گوشی هوشمند Moto E۲۰

ویژگی‌های گوشی هوشمند Moto E۲۰

البته لیست Geekbench مشخصات دیگری از Moto E۲۰ را نشان نداده، اما از نشت‌های قبلی، می‌دانیم که این محصول با صفحه نمایش LCD ۶.۵ اینچی HD+، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، شکاف مخصوص کارت microSD و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی، یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و در پشت یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک واحد عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. موتورولا همچنین در حال کار بر روی Moto E۳۰ است که هیچ جزئیاتی در مورد آن در دست نیست.

لیست Geekbench


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.