مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه گفت: در هفته دولت، ۹ طرح آب و خاک با هزینه کرد قریب به ۱۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پورعبدالله، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: در هفته دولت، ۹ طرح آب وخاک با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد ریال که قریب به ۷۱ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتیست، آماده بهره برداری است.

او تصریح کرد: این طرح‌ها شامل سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۲۰ هکتار، پنج طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۲۹۷ هکتار و یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۵۶ هکتار است.

۶ طرح آب  و خاک در شهربابک طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

علامرضا منگلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته دولت شش طرح آب و خاک با هزینه کرد قریب به ۱۳۶ میلیارد ریال که حدود ۶۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح مرمت قنوات، یک طرح آبیاری زیرسطحی، یک طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح انتقال آب، یک طرح ساخت استخر ذخیره و یک طرح اجرای آبریز است.

منگلی تصریح کرد: با افتتاح طرح مرمت قنوات، ۲۵ رشته قنات مرمت و ۳۰۰ خانواده از مزایای آن برخوردار شدند.

او اظهار داشت: طرح آبیاری زیرسطحی در سطح ۱۴ هکتار و آبیاری تحت فشار در سطح ۱۱ هکتار اجرا شده است و یک باب استخر ذخیره به مساحت ۸ هزار مترمربع  و یک طرح آبریز برای باغ پسته ۷۴ هکتاری اجرا شده  که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار