رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: والیبالیست پشت خط زن اهل این شهرستان برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با تیم لیگ برتری آذرباتری ارومیه تمدید کرد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: "محمد بربست" بازیکن جوان مهابادی ۲ سال قبل در تیم جوانان شهرداری ارومیه در لیگ جوانان والیبال کشور حضور داشت و پس از جلب نظر مسئولان تیم لیگ برتری آذرباتری ارومیه قرارداد خود را برای اولین بار تمدید کرد.

وی با بیان اینکه این بازیکن از ابتدای فصل ساری می‌تواند برای تیم خود به میدان برود، افزود: "محمد بربست" متولد سال ۱۳۸۱ با قد ۲ متر و ۵ سانتیمتر، یکی از استعداد‌های والیبال مهاباد است که با روندی روبه رشد به تیم سوپر لیگی آذرباتری ارومیه پیوسته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: با توجه به اینکه هیات والیبال مهاباد در سطح رقابت‌های لیگ والیبال کشور امسال نماینده‌ای ندارد، بازیکنان مستعد این شهرستان برای حفظ آمادگی و تداوم ورزش حرفه‌ای خود به عضویت تیم‌های سوپرلیگی والیبال روی آورده‌اند.

مصطفی‌پور اضافه کرد: هم اکنون بیش از پنج بازیکن مستعد این شهرستان در تیم‌های مختلف و رده هاس سنی لیگ برتر والیبال کشور بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.