معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: براساس پیش‌نویس ارسالی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در سومین جلسه پروژه مهر (هماهنگی آئین بازگشایی مدارس) سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ گفت: تاکید دستگاه تعلیم و تربیت بر آموزش حضوری است، امسال نیز به شورای مدرسه و مدیران مدارس اختیاراتی داده شده است تا با توجه به شرایط موجود و صلاحدید لازم، شیوه ارائه آموزش‌ها را انتخاب کنند.

او با بیان اینکه بر اساس این پیش‌نویس شیوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو در مدارس با جمعیت کمتر از ۱۲۰ نفر در شرایطی که امکان بازگشایی فراهم شود، حضوری خواهد بود، افزود: در کلاس‌های درس حضوری حداکثر تعداد دانش آموزان ۱۸ نفر و در کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز ۱۵ نفر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی پیش رو با سه چالش نیروی انسانی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و کتاب‌رسانی روبه‌رو هستیم و این موارد مداخله جدی ادارات آموزش و پرورش ۴۷ گانه استان را می‌طلبد، ادامه داد: همراهی اولیای دانش‌آموزان و جامعه برای آغاز مطلوب سال تحصیلی امری مهم و ضروری است، لذا باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای را مبذول داشت.

 همچنین رضا رمضانی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به بازدید میدانی از ۲۲۰۸ مدرسه در سطح استان گفت: ۴۲۸ مورد شکایت در خصوص فرایند‌های مرتبط با پروژه مهر در سامانه شکایات آموزش و پرورش استان ثبت و مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
لطفا تا قبل از باز شدن مدارس فکری جهت تکمیل استخر نیمه تمام دانش آموزی قوچان شود بیت المال حیف هست