بر اساس اطلاعات فاش شده شرکت ریلمی قصد دارد تا در نهم سپتامبر محصولات جدیدش اعم از گوشی هوشمند Realme 8i را در کشور هند رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت Realme گوشی‌های هوشمند Realme 8s 5G و Realme 8i را نهم سپتامبر در هند معرفی می‌کند. این شرکت همچنین محصولات دیگری مانند Realme Pad، Realme Pocket Speaker و Realme Cobble Speaker را در همان رویداد رونمایی خواهد کرد. تصویری در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که مشخصات Realme 5s 5G و Realme 5i را نشان می‌دهد.

نشت اطلاعات محصول جدید ریلمی

مشخصات احتمالی گوشی Realme ۸s ۵G

گوشی هوشمند Realme 8s 5G دارای صفحه نمایش با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است و به عنوان اولین تلفن مجهز به تراشه Dimensity 810 SoC در جهان معرفی می‌شود. این دستگاه در دو نوع مختلف ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود و از ۱۳ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین عقب ۶۴ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی نصب شده است. این تلفن در دو رنگ آبی و بنفش عرضه می‌شود.

گوشی های هوشمند ریلمی

ویژگی‌های تلفن همراه Realme 8i

گوشی Realme 8i به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز شده و از تراشه Helio G96 بهره می‌برد. به احتمال زیاد این گوشی در دو مدل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود، همچنین تا ۱۰ گیگابایت رم مجازی را نیز  پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلوی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت پشت نیز یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک اسکنر اثر انگشت در کنار تلفن است و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده این محصول در رنگ‌های سیاه و بنفش فضایی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
گوشی فقط اپل