رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر نفت پرداخت.

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) بعد از حضور جواد اوجی وزیر نفت، در نشست این کمیسیون در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره جزئیات این نشست اظهار کرد: یکی از اولویت کمیسیون انرژی مجلس تأمین سوخت گاز در زمستان و تأمین گاز نیروگاه‌های برق است. همچنین از دیگر اولویت‌های مجلس موضوع فروش نفت از مسیر‌های آسان و دریافت ارز آن است.

وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی وزرات نفت یکی دیگر از دغدغه‌ای کمیسیون انرژی مجلس است. همچنین مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین مقرر بین کمیسیون‌های انرژی و صنایع مجلس و وزارتخانه‌های نفت و صمت به منظور پیگیری نیازمندی‌های صنایع پائین دستی پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها نشست‌های مشترکی برگزار شود.

وی گفت: رسیدگی به مناطق نفت‌خیز و گازخیز از دیگر موضوعاتی است که انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال خواهند.

وی در پایان گفت: مقرر شد که اعضای کمیسیون انرژی سفر‌های استانی به مناطق نفت‌خیز و گازخیز داشته باشند که این کار نیازمند هماهنگی با وزارت نفت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسون انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار