عضو شورای شهر تهران گفت: آیین نامه‌ها و ضوابط باعث شده که شهرداران مناطق هیچ قدمی برای انجام کار مردم برندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در دهمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور ضمن تسلیت ایام الله ۱۷ شهریور، اظهار کرد: تا تاریخ ۷ شهریور بودجه محقق شده شهرداری تهران از ۲۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تقریبا ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد درآمد داشتیم یعنی ۵۰ درصد درآمد شهرداری کم شده است.

وی ادامه داد: طبیعتا باید آیین نامه‌های شهرسازی را بازنگری کنیم، زیرا ۶۵ درصد درآمد شهرداری از ساخت و ساز و عوارضی است که مردم پرداخت می‌کنند، این آیین نامه‌ها و ضوابط باعث شده که شهرداران مناطق هیچ قدمی برای انجام کار مردم برندارند و آخرین مصوبه شورا هم عوارض شهر را برای شهروندان در بعضی از مناطق تا ۱۵۰ درصد افزایش داده است که این موضوع باید پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


کاشانی یادآور شد: در برخی مراکز خدماتی، نیوجرسی وجود دارد که طبیعتا باعث مشکل و اختلال در خدمتگزاری می‌شود، این موضوع نیازمند پیگیری و بازنگری است و باید با متخلفان برخورد لازم شود.

وی افزود: با توجه به وجود ویروس کرونا، ملاقات‌های مردمی شهرداران تعطیل شده که این موضوع هم باید چاره جوبی شود، زیرا شنیده شده که راهکاری تعریف نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
در بهشهر هم همین هست ...باید شهردار درمیدان باشد ...نه اینکه در دفتر خود فقط جلسه بگذارد...شهر ویرانه هست.
.کسی جوابگو نیست...
آخرین اخبار