توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان

یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان در چهارمحال و بختیاری توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی ۱.۵ کیلوگرمی در ۳۶ نقطه از مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

او افزود: بسته‌های گوشت متبرک قربانی به شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، کیار، شهرکرد و سامان برای توزیع بین عزتمندان ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: این هشتمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی است که در راستای کمک‌های مومنانه توسط ستاد هماهنگی فهمای چهارمحال و بختیاری ویژه ماه محرم اجرا شده است.

او اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، تاکنون در هفت مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی را با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان توزیع کرده است.

مظاهری ادامه داد: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خدیجه (ع) و مشارکت در اجرای طرح‌های قربانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق روش‌های khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در سامانه موسسه به نشانی Khadije.com و کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.