دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد ساعاتی پیش پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکا در الحسکه سوریه با راکت هدف قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العین، دیده‌بان حقوق بشر سوریه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد دو راکت به نزدیکی پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکا در شهر «الشدادی» واقع در حومه «الحسکه» برخورد کرده است.

دیده‌بان حقوق بشر ادعا کرد تروریست‌های داعش در تلاش هستند این پایگاه را مورد هدف قرار دهند.

از تلفات و خسارات این حمله خبری پخش نشده است و بنابر اعلام منابع آگاه نظامیان اشغالگر آمریکا در حال گشت‌زنی در این منطقه هستند.

مناطق تحت کنترل نظامیان آمریکا در خاک سوریه شاهد گسترش خشم عمومی و گسترش حلقه‌های مقاومت قبیله‌ای علیه حضور و اقدامات آنها و مزدوران «القسد» هستند چرا که آن‌ها گندم، گاز، نفت و منابع زیرزمینی سوریه را غارت کرده و می‌دزدند.

پیش از این هم گروهی از عشایر عرب با مسلسل به کاروان نظامیان اشغالگر آمریکایی در شهر (جدید عکیدات) در حومه شرقی دیرالزور که تحت اشغال آمریکا و مزدوران مسلح محلی است، حمله کردند.

بلافاصله پس از حمله، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با پرواز هواپیما‌های بدون سرنشین در جستجوی مهاجمان، یک منطقه امنیتی کامل در اطراف عکیدات را مورد حمله قرار دادند.

اشغالگران آمریکایی که به صورت غیرقانونی در سوریه و نزدیک چاه‌های نفت این کشور و مرز عراق پایگاه نظامی زده اند، ضمن حمایت از تجزیه‌طلبان و باقی مانده‌های تروریست‌های تکفیری داعش، بار‌ها نفت سوریه را از میدان‌های نفتی این کشور به سرقت برده و به وسیله تانکر‌هایی به عراق منتقل کرده اند. همچنین نظامیان آمریکایی، گندم و جوی کشاورزان سوری را با کامیون‌هایی از خاک سوریه به شمال عراق قاچاق کرده اند. دولت سوریه بار‌ها تاکید کرده است نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار