با اختصاص اعتبار محقق شد؛

آغاز عملیات اصلاح خطوط و شبکه توزیع آب خام مسیر الله اکبر دشت آزادگان

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: عملیات اصلاح خطوط و شبکه توزیع آب خام مسیر الله اکبر در این شهرستان با تخصیص اعتبار آغاز شد.

سعید عوده زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در بازدید از تاسیسات جهاد واقع در مسیر الله اکبر در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات اصلاح خطوط و شبکه توزیع آب برای این مسیر آغاز شد.

اوبا بیان اینکه این عملیات جهت بازنگری در تاسیسات و اصلاح خطوط انتقال وشبکه توزیع داخلی روستا‌های شریعتی، آلبوصیاد، حلاف حسن و صکور فریح اجرایی می‌شود، افزود: تخصیص مبلغ مذکور در بخش تنش آبی، با همت و پیگیری‌های فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس تثبیت شد.

عوده زاده اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با نوسازی و افزایش ظرفیت تاسیسات تصفیه آب شهدای جهاد این شهرستان و اجرای خطوط انتقال جدید و حذف خطوط انتقال فرسوده و اصلاح و بازسازی شبکه داخلی آب روستا‌های مذکور گام مهمی در رفع مشکل آب شرب این منطقه برداشته و بر اساس بررسی‌های انجام شده، اجرای این پروژه‌ها می‌تواند تا چشم انداز ۱۴۲۸ مشکلات کنونی آب شرب شهرستان را کاملاً مرتفع کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار