ابتلای کودکان به کرونا باعث شده تا بخش اطفال بیمارستان‌های بیشتر استان‌ها پر شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا باعث درگیری کودکان، بچه مدرسه ای‌ها و بزرگسالان و ... می‌شود و آن‌ها را راهی بیمارستان جهت بستری و درنهایت درمان می‌کند.

کرونایی که روی بچه‌ها دست گذاشته و بخش اطفال بیمارستان‌های بیشتر استان‌ها را پر کرده است.

اما پدر و مادر‌ها باید روی این علائم کرونا حساس باشند که شامل تب خفیف، درگیری‌های تنفسی مانند سرفه، خس خس سینه، تب و لرز، آبریزش بینی و ... است و خبر خوب در این زمینه این است که بچه‌ها در ابتلا به کرونا کمتر به مواد حاد خواهند رسید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر گزارش زیر را مشاهده  کنید. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
با چه ضمانتی می خواهید مدارس را بازگشایی کنید؟!!! توی این وضعیت وخیم خطرناک همهگیری شیوع انواع و اقسام ویروسهای کروناهای کشنده مختلف ؟!!! از طریق آموزش و پرورش تلویزیونی و در فضای مجازی آنلاین و غیر آنلاین با کمک پدر و مادرهاشون فرزندان درساشون رو می خوانند و امتحان نهایشون رو هم که حضوری گرفتید در سال قبل دیگه مشکلتون کجاست چرا می خواهید با جان فرزندان مردم ریسک شناخته شده و پر خطر کنید مگر مردم جان عزیزانشون رو سر صحرا یافتند که چونکه شما می خواهید مدارستان را به پیروی از مدارس ترکیه که بازگشایی کرده بازگشایی کنید !!! خانواده بنده حقیر و بسیاری از خانواده های ایرانی داغ دار و عزادار عزیزمان که واکسن کرونا هم زده بودند هستیم عزیز ما با آنکه واکسن زده بود ولی متاسفانه از یک بیمار کرونایی دیگر در خانواده کرونا گرفت و به علت آمبولی شدید ریه و خونریزی داخلی نتوانست تحمل کند و تسلیم کرونا شد و جان داد و مرحوم شد تا به حال در خانواده و اقواممان چندین تلفات جانی کرونایی داشته ایم مردم خواهشن ماسک چند لایه بزنید و حد فاصله اجتماعیتون رو رعایت کنید اگر در خانواده هاتون کسی کرونا گرفته خانه هایتان را ضدعفونی کنید و در خانه هاتون با ماسک باشید تهویه هوای منازلتون یادتون نرود به واکسنها اعتماد 100% درصدی نکنید فقط به فقط تمامی دستورالعمالهای ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنید تمامی اماکن عمومی و خصوصی را ضدعفونی و گند زدایی کنید روزانه هرگز به واکسنها اعتماد 100% درصد نکنید که خدای نکرده داغ عزیزانتان را نبینید و داغدار و عزادار نشوید پرتوکلهای ایمنی بهداشتی رو جدی بگیرید و رعایت کنید با این شرایط نباید مدارس بازگشایی شود چرا که هم جان دانش آموزان و هم جان دیگران در معرض شدید خطر بیماری کشنده بی رحم کرونا قرار می گیرد و نسل کشی قانونی براه می افتد و عاقبت خوبی برایتان ندارد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
آخرین اخبار