فرمانداری شهرستان شهرکرد برای دومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه اول در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عملکرد فرمانداری شهرستان شهرکرد در سال ۱۳۹۹ بر اساس مراحل فرآیند خود ارزیابی، تأیید اولیه توسط حوزه‌های تخصصی استانداری، تأیید حوزه‌های تخصصی وزارت کشور و در نهایت کنترل نهایی و تأیید مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

براین اساس فرمانداری شهرستان شهرکرد برای دومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه اول و عنوان برتر در بین فرمانداری‌های شهرستان‌های ده گانه استان چهارمحال و بختیاری شد.


بیشتر بخوانید


این ارزیابی در قالب هشت محور و ۴۱ شاخص تخصصی و عمومی انجام شد و بر اساس مستندات ارائه شده از مجموعه یک هزار امتیاز، فرمانداری شهرستان شهرکرد موفق به کسب ٩٢٨/٨۵۵ امتیاز شد.

فرمانداری شهرستان شهرکرد بر اساس امتیاز مکتسبه در سال ۱۳۹۸ جزء برترین فرمانداری‌های کشور قرار گرفت و در سال ١٣٩٩ نیز موفق به کسب امتیاز عالی شد.

بر اساس تأکید وزارت کشور در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد از فرمانداری شهرستان شهرکرد به عنوان فرمانداری برتر استان تجلیل و با اهدای لوح از مهندس ارژنگ فرماندار این شهرستان و همکاران پرتلاش فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار