سرهنگ مهدی مهران فر از کشف پرونده سرقت مجازی ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مهدی مهران فر  فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهرندان مبنی بر به سرقت رفتن ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد ریال و اکانت بازی pupge به مبلغ چهارصد میلیون ریال موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: در بررسی‌های فنی و پلیسی ماموران مشخص شد که این شهروند از طریق فضای مجازی با شخص دیگری آشنا شده و او نیز با شگرد برنده شدن در مسابقه، کد‌های ورود به حساب کاربری پست الکترونیکی Gmail او را اخذ و اقدام به هک حساب کاربری او  نموده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به عکس العمل به موقع ماموران پلیس فتا گفت: اقدامات تخصصی ماموران منجر به بازگشت حساب کاربری شاکی شد و اقدامات پلیسی نیز با توجه به اینکه سارق مورد شناسایی قرار گرفته، برای دستگیری او ادامه دارد.

سرهنگ مهران فر در پایان با اشاره به نامطمئن بودن فضای مجازی برای کسب درامد گفت: بازار بازی‌های رایانه‌ای و پول‌های دیجیتال امروزه بسیار رونق داشته و در حال رشد نیز هست، اما در این میان افراد سودجویی نیز حضور داشته و قصد فریب و کلاهبرداری از کاربران را دارند؛ چیزی که کاربران باید در دنیای مجازی یاد بگیرند این است که به هیچ عنوان به افراد غریبه اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.