حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام مطرح کرد:

رفع نیمی از معضلات فرهنگی با فعال شدن ظرفیت حوزه علمیه خواهران

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیمی از معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه با فعال‌تر شدن ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران رفع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین معارفه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وجود برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی در جامعه اظهار داشت: نیمی از معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه با فعال‌تر شدن ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران رفع خواهد شد.

او افزود: در صورتی که ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه آموزش و تربیت و نقش‌آفرینی به معنای واقعی عملی و کاربردی شود نیمی از معضلات فرهنگی جامعه رفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در توسعه حوزه علمیه خواهران یک سرمایه گذاری ماندگار است، گفت: دولت، مجلس و دستگاه‌های فرهنگی باید برای نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر حوزه‌های علمیه خواهران کمک کنند.

او گفت: حوزه علمیه خواهران یک ظرفیت عظیم و یک ضرورت مهم برای جامعه است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نگاه شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بر شناسایی و بررسی مشکلات حوزه‌های علمیه در استان تاکید کرد و افزود: مشکلات حوزه علمیه خواهران استان نسبت به سایر حوزه‌ها و ادارات کمتر است که نشان از همکاری خوب خواهران در این حوزه است که با دغدغه‌مندی و برنامه‌ریزی، ابتکار و خلاقیت مشکلات و مسایل را حل می‌کنند.

او بر افزایش مراکز تخصصی حوزه در استان تاکید کرد و گفت: دایر شدن سطح چهار در حوزه علمیه خواهران باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان با گسترش مراکز تخصصی، نیروی متخصص و کاربردی تربیت کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار