بازگشت حدود ۴۰ هکتار اراضی دولتیِ شهربابک به بیت المال

دادستان کرمان گفت: به منظور حفظ حقوق عامه، طی امسال قریب به ۴۰ هکتار از اراضی تصرف شده در شهربابک به بیت المال اعاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به منظور اجرای ماده ۲۷ قانون آئین دادرسی کیفری ضمن بازدید از شعب دادسرای شهرستان شهربابک گفت: در حال حاضر تمامی پرونده‌ها در این دادسرا به صورت الکترونیکی تشکیل می‌شود که این امر موجب ارتقای رضایت مندی عمومی از دستگاه قضایی در این شهرستان شده است.

او نظارت دادسرای شهربابک بر ضابطان قضایی را نیز عالی توصیف کرد و افزود: کارگروه‌های صلح و سازش و امر به معروف و نهی از منکر دادسرای شهربابک در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و صلح و سازش موفق عمل کرده اند که این اقدامات جای تقدیر دارد.

سالاری تصریح کرد: در زمینه حفظ حقوق عامه اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با زمین خواری و تصرف غیر قانونی انفال در شهرستان شهربابک انجام شده و اخیراً در مجموع طی امسال قریب به ۴۰ هکتار از اراضی تصرف شده به بیت المال اعاده شده است.

او بیان کرد: اخیرا در یک مورد که در اثر ترک فعل مدیران بخشی از اراضی دولتی از طریق شخصی به ناحق انتقال مالکیت صورت گرفته بود، علیه مسئولین ذی ربط به عنوان مدعی العموم اعلام جرم صورت گرفته و موضوع در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهارداشت: در مجموع علیه ۲۸ نفر از مدیرانی که سالیان گذشته به نوعی مرتکب ترک فعل شده اند نیز از سوی دادستان شهرستان شهربابک اعلام جرم شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار