فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷ متهم به سبب تصرف غیر قانونی ۱۱ قطعه زمین تجاری و مسکونی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از شهرک‌های اطراف کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از ما‌ه ها قبل اقدامات اطلاعاتی و پی جوئی‌های لازم در خصوص طرح شکایت بنیاد مسکن و دیگر ادارات دخیل در حوزه شهرسازی مبنی بر تصرف غیرقانونی حجم زیادی زمین در محدوده شهرک"الله آباد" کرمان را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این رابطه با پیگیری‌های ماموران یک باند تصرف زمین و اصطلاحاً زمین‌خوار در کرمان شناسائی شد که ماموران موفق شدند با هماهنگی قضایی در این رابطه ۷ متهم را شناسائی و دستگیر کنند که این افراد ۱۱ قطعه زمین تجاری مسکونی در محدوده شهرک"الله آباد" کرمان را به صورت غیرقانونی تحت تصرف خود درآورده بودند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ارزش مجموع این زمین‌ها از سوی کارشناسان امر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که تصرف آن‌ها خارج از حیطه قانون و باعث ایراد ضرر و زیان به ادارات دولتی و مردم بوده است که بحمدالله رفع تصرف شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار