رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بیش از ۱۰ هزار و ۲۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس البرز کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به عملکرد پلیس مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال جاری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه، پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز به بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی و همکاری سایر رده‌ها عملیاتی پلیس، ۱۰هزار و ۲۷۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده که از این مقدار ۷ هزارو ۸۰۴ کیلوگرم آن را تریاک، ۱۲۶۰ کیلوگرم را حشیش، ۳۳۸ کیلوگرم هروئین، ۶۳ کیلوگرم شیشه و الباقی را سایر مخدرها تشکیل می‌دهد.

او با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: با تلاش‌های مجاهدانه ماموران در سال جاری تا پایان مرداد ماه ۷هزار و ۳۹۱ نفر به اتهام مواد مخدر دستگیر شده اند که در این رابطه تعداد ۲۹۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر و ۲ هزار و ۳۰۴ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر بوده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در این مدت ۲۱ باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های درون و برون استانی پلیس مبارزه با مواد مخدر منهدم و ۲۲۰ خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

سرهنگ سلیم پور با اشاره به انجام ۹۷ عملیات برون استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰، افزود: در بحث دستگیری‌های مربوط به حوزه مواد مخدر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲۵ درصدی هستیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.