مسئولان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای را به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان استان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

ایران با دفاع مقدّس حصار تنگ زمان را شکست

در پیام سرهنگ پاسدار روح اله قاسمی خشاب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان آمده است:

هفته دفاع مقدّس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبّیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از ارزش‌های والای نظام مقدّس جمهوری اسلامی و آب و خاک ایران اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرّین انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

هفته دفاع مقدّس، فصلی ست درخشان در بی زوال‌ترین تقویم‌های ابدی! آنجا که زمان، خود نیز کرانه‌ای محدود دارد، ملّت ما با دفاع مقدّس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را درنوردید و از آن سوی مرز‌های سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

جای جای مناطق عملیاتی جنوب و غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران جان برکف دارد و تقارن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما مقتدریم" با اربعین سیّد و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های همه شهیدان و رزمندگان اسلام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدّس و یاد و خاطره ایثار مردان و زنان ایران زمین در مقابل دشمنان اسلام، این ایّام را بر تمامی یادگاران ۸ سال دفاع مقدّس تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون نظام مقدّس جمهوری اسلامی را در سایه عنایات خاصّه حضرت ولیِّ عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال ایستادگی، رشادت و شهادت است

در پیام محمد فتحی نژاد، بخشدار میان آب شوشتر آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال ایستادگی، رشادت، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است، امنیت، آزادی، سلامتی، پیشرفت و اقتدار در عرصه بین المللی که برای ایران اسلامی به ارمغان آورده شد، نتیجه ایستادگی مردم مسلمان ایران و مجاهدت دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم در سال‌های جنگ تحمیلی است

بدون شک آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا، تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این مجاهدان هستیم، قطعا آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس، به گسترش روحیه خودباوری، ایثار وشهادت در جامعه کمک شایانی می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، به ویژه مردم شریف و شهید پرور بخش میان آب شوشتر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا، عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، جلوه شکوهمندی از حماسه ایثار و پایداری ملت ایران اسلامی است

در پیام سید مهران رفیعی، فرماندار امیدیه آمده است.

دفاع مقدس، جلوه شکوهمندی از حماسه ایثار، پایداری و غیرتمندی ملت ایران اسلامی است؛ حماسه‌ای که در سایه رهبری حکیمانه امام راحل و با شجاعت و جانفشانی مردان و زنان سلحشور، برای همیشه اندیشه تجاوز به میهن عزیزمان را از ذهن بداندیشان زدود.

۸ سال دفاع مقدس به تاسی از نهضت سرخ عاشورا ماندگارترین پیام‌ها را به ارمغان آورد، اوج تجلی مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان را به نمایش گذاشت و پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام و انقلاب داد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به مردم شهید پرور امیدیه به خصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرافراز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات الهی شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه روزافزون و همه‌جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و ادامه‌دهنده راه پر افتخار شهدا باشیم.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی ایران است

در پیام محسن مشایخی، فرماندار آغاجاری آمده است؛

۳۱ شهریور سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و ۸ سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد که نه تنها ایرانیان، بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها به منظور آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز و مردم ولایت مدار شهرستان آغاجاری تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ای بزرگ در تاریخ بشریت است

پیام فتح اله ابوعلی، مدیرکل شیلات خوزستان به شرح زیر است:

فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس و سالگرد شهادت جمعی از هموطنان در اهواز به تیر خصم و عناد تروریست‌های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد.

این مزدوران زر و تزویر نشان دادند که علیرغم ادعای حقوق بشر، ریاکارانی هستند که در راه تحقق اهداف پلیدشان از آتش گشودن حتی بر زنان و کودکان و سایر مردم ابایی ندارند.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.

اینجانب به نمایندگی از سوی جامعه شیلات خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همه شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف خوزستان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

هفته دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین افتخارات در دفتر خاطرات نظام شکوهمند اسلامی

در پیام رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان آمده است؛

هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آن‌ها جاودانه شد و بی شک این دوران باشکوه پر از غرور، حماسه و دلاوری یکی از برجسته‌ترین افتخارات در دفتر خاطرات نظام شکوهمند اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهیدان گرانقدر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معزز شهدا و همکاران عرصه ارتباطات تبریک عرض می‌نمایم.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس کتابی عظیم از رشادت‌های ملت ایران است

در پیام رضا قیصی پور، مدیرکل استاندارد استان خوزستان آمده است؛

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران گواهی می‌دهد که رشادت ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادمردان و شیرزنانی با غیرت پیرو نهضت عاشورا و خط امام خمینی (ره) بر زیاده خواهی و یاوه گویی‌های ابر قدرت‌های جهان خط بطلان کشیده است.

در این مسیر رزمندگان ما که اغلب جوانان و نوجوانان آن دوران بودند با بهره گیری از تعالیم اسلامی و همچنین رهنمود‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند موجبات آزادی و آبادانی ایران اسلامی و همچنین صدور تفکر مقاومت را فراهم آوردند و توانستند منافع سردمدارن متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به چالش بکشند که نتیجه این مقاومت و پایداری و تأسیس نظام اسلامی منجر به اجماع مستکبران علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران شد که تاکنون نیز ادامه دارد.

پیام‌های مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

کینه توزی و فشار دشمنان منجر به شناخت بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم شد و عزم آنان را در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی راسخ‌تر کرد و چاره دشمن در برابر این پایداری طراحی جنگ تحمیلی به عاملیت و مزدوری صدام و ارتش بعث عراق علیه ایران بود که این تهاجم سراسری رسما در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ آغاز و به مدت ۸ سال ادامه یافت.

آنچه برای نسل باقیمانده از دفاع مقدس و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است، شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش‌ها است که باید به خوبی تبیین و باز تعریف شود.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یاد و خاطره شهدا همیشه ماندگار است

در پیام سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) آمده است؛

امسال ایام اربعین حسینی با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس مصادف شده است و این تقاون یادآور پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی با آرمان‌های عاشورا و قیام سیدالشهدا (ع) است.

هفته دفاع مقدس به همه ما یادآوری می‌کند که یاد و خاطره شهدا همیشه ماندگار است و امیدواریم همواره از عنایت و الطاف بی‌دریغ پروردگار در پاسداشت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیق خدمت به محرومان متنعم باشیم تا ان شاءالله این انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ملحق و به ظهور برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.