مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به رونمایی از نسخه جدید شاد گفت که اطلاعات دانش آموزان از سوم مهر به شاد ۳ منتقل می‌شود.

محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گلایه برخی مدیران مربوط به مشکلات سامانه در روند ثبت‌نام دانش‌آموزان اظهار کرد: روند ثبت‌نام دانش‌آموزان قابل توجه بوده است و بیش از ۹۳ درصد دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت نام انجام داده‌اند، همانطور که در سال‌های گذشته هم این گونه نبود ۱۰۰ درصد ثبت‌نام‌ها قبل از مهر انجام شود.

او ادامه داد: اینکه در سیدا اشکالاتی وجود دارد، رد نمی‌کنم، اما این اشکالاتی نیست که به بن بست منتهی شود چراکه سامانه سیدا در حال توسعه دائمی است و از اول فروردین که ثبت‌نام الکترونیکی، نمرات دانش آموزان و توزیع کارنامه‌ها از طریق سیدا آغاز شد تا به امروز در حال توسعه است.

حبیبی با اشاره به اینکه در فضای سیدا باگ طبیعی است و در اسرع وقت آن را حل کنیم، به مشکلات تشکیل کلاس‌ها در شاد هم اشاره کرد و گفت: با رونمایی از نسخه جدید شاد و شروع سال تحصیلی جدید که از سوم مهر آغاز می‌شود تمام اطلاعات دانش آموزان به شاد منتقل می‌شود و از بابت احراز هویت نگرانی وجود ندارد.

به گفته مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آموزش و پرورش سعی شده است تا از چالش‌های سال قبل جلوگیری شود، بر این اساس تمام امکانات لازم در اختیار مدیر مدرسه و معلم قرار داده می‌شود و اگر کلاس بندی و انتقال اطلاعات دانش آموزان به شاد منتقل نشد، مدیر مدرسه می‌تواند گروه درسی تشکیل داده، معلم و دانش آموزان را به شاد اضافه کند.

او در پاسخ به اینکه آیا اپلیکشن مربوط به نسخه iOS شاد آماده بهره برداری است یا خیر، گفت: برای ارائه نسخه iOS قابلیت ایجاد نشده است و توصیه به افراد این است که از نسخه تحت وب شاد استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اصلا بهتر شده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام،من معلم هستم .امروز شاد رو به روز رسانی کردم.ولی در،قسمت پیام رسان ها هیچی نمیاره و فقط می نویسه در حال به روز رسانی.چند بار گوشی رو خاموش و روشن کردم.فایده ای نداره.به نظرتون حذفش کنم دوباره نصب کنم یا خودش درست میشه؟
آخرین اخبار