اعزام ۱۱ دستگاه اتوبوس از اردبیل به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی عازم پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان گفت: براساس اعلام حج و زیارت استان اردبیل امسال ۲۳۷ نفر زائر جهت زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و حضور در پیاده روی اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

او با بیان اینکه طبق اعلام حج و زیارت اکثر زائران بلیط هوایی برگشت دارند تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان اردبیل آمادگی لازم برای جابجائی بازگشت زائران اربعین حسینی انجام شده و ۱۱ دستگاه اتوبوس نیز عازم پایانه مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهران شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان کرد: کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره VIP برای هر نفر از مهران به اردبیل ۵۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

وثوقی از زائران عزیز خواست هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

او از فعالیت ۵۴ شرکت حمل و نقل مسافر با هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.