مقام آمریکایی: جو بایدن به جای بیس بال بازی کردن، به وظایف خود عمل کند

نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد با انتقاد از بایدن از عدم تمرکز وی به وظایفش ابراز شرمساری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل شرکت در بازی بیس بال کنگره به جای تمرکز بر وظایف خود در کاخ سفید مورد انتقاد قرار داد.

هیلی در توئیتر خود نوشت: «این واقعیت که جو بایدن وقت دارد تا به بازی بیس بال کنگره برود، اما زمان پاسخگویی به مسائل افغانستان یا دیدن بحران انسانی در مرز را ندارد، مایه ننگ است».

هیلی به خبرنگار شبکه فاکس نیوز گفت که رئیس جمهور باید توضیح دهد که چه چیزی منجر به خروج آشفته و مرگبار از افغانستان در ماه گذشته شد.

بایدن ادعا کرده بود که هیچ یک از کارشناسان نظامی وی در مورد نگه داشتن نیرو‌ها در پایگاه هوایی بگرام به او چیزی نگفته اند.

هیلی در واکنش به این اظهارات بایدن گفت: «ژنرال‌های شما اذعان کرده اند که به شما گفته اند. ما به پاسخ نیاز داریم. ما به حقیقت در این مورد نیاز داریم، زیرا شما قبلاً یک بار در این مورد دروغ گفته اید».

گفتنی است گمانه زنی‌هایی مبنی بر شرکت هیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ وجود دارد. هیلی به طور مداوم بایدن را به دلیل آنچه که او سیاست‌های شکست خورده می‌داند، به باد انتقاد می‌گیرد. هفته گذشته، او بایدن را به دلیل نادیده گرفتن تهدید‌هایی مانند چین، روسیه، کره شمالی و تروریسم در سخنرانی خود در سازمان ملل مورد انتقاد قرار داد. او گفت: «در حالی که جو بایدن در خواب به سر می‌برد، دوستان ما به ما اعتماد ندارند و دشمنان ما خوشحال هستند».

تد کروز سناتور آمریکایی، ران دی سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق و ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، از دیگر نامزدان احتمالی انتخابات ۲۰۲۴ به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته حق هر انسانیه ولو طرف رئیس جمهور باشه
مملکتی که رئیس جمهورش اوقات فراغت نداره از اساس ویرانه است
آخرین اخبار