مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: پیوند علم و دانش با فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس برای دانش آموزان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیورمردانی است که امنیت امروز کشور مدیون استقامت و پایداری مجاهدت‌های آنان است.

او بیان داشت: گرامیداشت دفاع مقدس زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در میان دانش آموزان است و پیوند علم و دانش با فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت و ایثارگری شهیدان انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان تداعی و موجب انتقال رشادت‌ها و از خودگذشتگی آنان خواهد شد.

معتوکی تصریح کرد: هم‍زمانی شهادت علی لندی نوجوان فداکار با هفته دفاع مقدس، بار دیگر صحنه‌های خلق حماسه، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس را برای همگان تداعی کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، صیانت از میراث ارزشمند شهدای و الامقام، ایثارگران و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است و شهدا و ایثارگران با فداکاری در برابر دشمنان ایستادند و امروز وظیفه همه ما حفظ دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.