هنگام خرید با عکس گرفتن از خریدتان و وارد کردن آن در گوگل می توانید محصول خود را با دیگر محصولات مقایسه کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از tech.hindustantimes، کاربران گوگل به زودی می توانند تصاویر و متن ها را با هم ترکیب کنند و در جستجوگر گوگل آن را جست و جو کنند، این ویژگی که روز چهارشنبه رونمایی شد می تواند به تجارت الکترونیک و نفوذ فیلم های آنلاین کمک کند.

معاون ارشد گوگل گفت: "با این قابلیت جدید، وقتی به عکس پیراهنی نگاه می کنید می توانید روی نماد لنز ضربه بزنید و از گوگل بخواهید همان الگو را برای شما پیدا کند همچنین در ارتباط با پوشاک دیگر ، مانند جوراب و..."

این قابلیت به شما کمک می کند وقتی به دنبال چیزی هستید راحت تر آن را بیابید زیرا که توصیف دقیق یک چیز صرفا با کلمات ممکن است یافتن آن را دشوار کند.

 Google Lens

وی افزود: "هنگامی که یک وسیله از دوچرخه شما دارای خرابی است و شما در مورد چگونگی تعمیر آن به راهنمایی نیاز دارید. حالت جستجو از طریق عکس و متن باعث می شود ویدئویی پیدا کنید که به حل مشکل شما کمک کند"

این ویژگی جدید طی چند ماه آینده از طریق ابزار جستجوی Google Lens به دست می آید همچنین گوگل در ماه می اعلام کرد که پیشرفت در نرم افزارهای هوش مصنوعی این امر را ممکن می سازد. فناوری جدید گوگل در فیلم ها، از جمله در YouTube Google، که در حال حاضر بزرگترین سرویس پخش کننده اینترنت است، استفاده می شود.

کاربران هنگام جستجو در برنامه Google iOS یا مرورگر دسکتاپ Chrome می توانند جستجوهای عکس را اجرا کنند. با انتخاب تصویر، گوگل تصاویر آنلاین مشابهی را برای شما به نمایش می گذارد، که این مورد می تواند به خریداران در خرید اقلام موجود کمک کند و در نهایت آنها را به Google Shopping، رقیب Amazon.com سوق دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ویژگی جدید ، گوگل لنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار