استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل نیازمند ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اقتصاد است، گفت: این کار با توانمندی بخش خصوصی به انجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در آئین تکریم و معارفه استاندار اردبیل، فاصله ایجاد شده در مسیر توسعه استان را با میانگین شاخص کشوری یادآور شد و افزود: باید به نحو مطلوب و با تلاشی جدی این خلأ را پر کنیم تا در شاخص توسعه اقتصادی به متوسط کشوری برسیم.

او ضرورت همدلی و همراهی بیشتر مسئولان کشوری و استانی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده، ولی فقیه در استان را در پیشبرد بهتر امور و هدف‌گذاری‌ها یادآور شد و افزود: ما باید با کنار گذاشتن اختلاف نظرها، با همدلی در مسیر عزت و اشتغال جوانان این استان تلاشی جدی انجام دهیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اختلاف و دودستگی و یا دعوا‌های سیاسی برای مردم این استان نان و آب نمی‌شود و اشتغالی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه با کنار گذاشتن حاشیه‌ها باید به اصل خدمت‌رسانی به آحاد مردم توجه کنیم تا مشکلات معیشتی مردم برطرف و با توسعه اشتغال و کارآفرینی زمینه توسعه همه‌جانبه استان فراهم آید.

عاملی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه استاندار سابق اردبیل تصریح کرد: اکبر بهنام‌جو استاندار ساعی و پرتلاش خدمات ویژه‌ای را در این استان انجام دادند و قطعاً کار‌های بزرگی که آغاز شده ما پیگیر به سرانجام رساندن آن‌ها در استان خواهیم بود.

او بیان کرد: از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور قدردانی می‌کنم که مسئولیت سنگینی را بر عهده بنده گذاشتند که در این شرایط سخت اقتصادی در استان اردبیل بتوانیم خدماتی ماندگار و شایسته انجام دهیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا از همه ظرفیت‌های استان در مسیر حرکت رو به جلو در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استفاده کنیم و قطعاً در سایه همدلی و هماهنگی است که نتیجه ثمربخشی را در دولت مردمی خواهیم گرفت.

عاملی بیان کرد: از فردا کار را با جدیت در استان دنبال خواهیم کرد و به هیچ وجه ساعت‌ها و روز‌ها را در مسیر خدمت‌رسانی از دست نخواهیم داد و انتظار داریم مردم استان نیز ما را دعا کنند تا در مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفتیم، بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: قطعاً در مسیر اراده الهی که همان تحول و ایجاد رونق بیشتر در مسیر توسعه و توانمندی استان است، مخلصانه قدم برمی‌داریم و امیدواریم با احساس خدمت بیشتر منشأ خیر و برکت در استان بوده تا با عدالت‌محوری و تولید عزت و ثروت بتوانیم برای مردم استان منشأ خیر و برکت باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.