جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی در نامه ای به محضر رهبر انقلاب درخواست جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره ای را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش تعدادی از شرکت های داخلی تولید لوازم خانگی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب خواستار جلوگیری از واردات لوازم خانگی شدند که به دنبال آن رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کردند که طبق نامه‌ای که کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی به ایشان نوشته‌اند، واردات این محصولات باعث شکستن کمر تولیدکنندگان می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود. 

صاحبان چندین شرکت تولید لوازم خانگی از جمله دیپوینت، اسنوا، پاکشوما، پارس خزر، سینجر،ایران شرق، پارس، ارکان نوین توسعه یکتا و پرتو سرد توان، در پایان این نامه مهر و امضا زده اند.

متن نامه در خواستی  تولید کنندگان از مقام معظم رهبری پیرامون واردات لوازم خانگی به شرح زیر است:

تولیدکنندگان لوازم خانگی از رهبری چه درخواستی کردند؟

تولیدکنندگان لوازم خانگی از رهبری چه درخواستی کردند؟

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۴:۵۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
لباس شویی از شرکت اسنوا خریدم آوردم نصب کلیدا شش نیفته باید یکی مامور جمع آوری کلید ها کرد رو ر وو ز اول درب جای پودر شوینده از کانالش جدا شد حالا دردش اینه که نصاب میبینم این ضعفش را رو میگه گارانتی داره من روز نصب وسیله ام جدا شد از هم بدردم نمیخوره تازه میگن اتومات رو هستش اگر سر وقت که باید خاموش بشه نباشی را دو باره شروع می‌کنه به شستن باید حتما نگهبانیش بدی این کشور اصلاح بشود نیست چون تمام دایره اون فساد رخنه کرده اگر ‌‌چربپول میدادم نصاب دستور برگشت میداد آره شرکت های ایرانی با نامه شأن به رهبر از موقعیت فعلی کشور فقط قصد مظلوم نمایی پیش رهبر داشتن در غیر این صورت کالای با کیفت کره این شرکت های بی کیفیت باید کاسه کوزه شوند رو جمع کنم چرا این شرکتها ‌‌پیشرفت ندارن چون آدمای ناشایست در مدیریت این شرکتها و عدم رعایت شایسته سالا ری حق انتخاب رو از ملت سلب کردن امید وارم از هبری به این شرکتها التیماتوم میدادم وشرط تعیین میکردم و عدم را کیفیت اجناس سراسر بی کیفیت شون رو به تحریم وصل نکنم آیا کلید یک لباس شویی که به علت عدم مهندسی در بدو روشن کردن نیفته تقصیر کره هست یا بی لیاقتی شرکت اسنوا لباس شویی بست اسمش خنده داره چه برسه به کیفیت جنس شون خدا لعنت تون کنه من از رهبری خاضعانه به عنوان یک لطمه دیده از خرید جنس ایرونی به شرکتهای مذبورالتیماتوم جهت ارتقاع کیفیت و غیرو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
درخواست کرد مردم مجبور باشند که از ما بخرند با هر کیفیتی و هر قیمتی رهبر هم قبول کرد و تمام. مثل خودرو ساز

هر چی که تولید کردیم می خرید با هر قیمتی که تعیین کردیم هر کس مشکلی داره می تونه بره بمیره این جمله را سالها خودرو ساز گفته
حالا نوبت لوازم خانگیه فردا هم نوبت دیگر صنایع اتفاق تازه ای نیافتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اکثر امضاکنندگان مونتاژکننده قطعات چینی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
کارگاه تولیدی که هستن!کارگرانش که ایرانی هستن و زن و بچه دارن.با دست ایرانی ساخته شدن.کاش خودروسازان ما هم قطعات چینی مونتاژ میکردن اما خودروهای با کیفیت تولید میکردن.آمریکا که مدعی اقتصاد اول دنیاست بازارش در قبضه لوازم چینی هست.وقتی ما از کره واردات نداشته باشیم یعنی همان ها را خودمان میتوانیم بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
برای هر توافقی باید ضمانت نامه اجرایی گرفته بشه . باید تولیدکنندگان داخلی تضمین بدن که در قبال ممنوعیت کالاهای خارجی برای مدت سه سال کیفیت تولیدات و قیمت آنها را با محصولات خارجی قابل رقابت کنند و همچنین رضایت مصرف کننده را جلب نمایند درغیر اینصورت واردات آزاد خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چرا بعضی اینقدر خودشان را ذلیل و کوچک می کنند و از آوردهای کشور شان بد گویی می کنند شما باید از سازندگان ایرانی حمایت کنید تا کارگر های این مملکت و جوانان این مملکت بیکار نباشند در ضمن انتقاد ها ی بجا و سازنده هم داشته باشیم اینکه همان اول نا امیدی ایجاد بکنیم .درست نیست.بله در جاهایی ما با مدیریت نا توان بعضی از مسئولین بی عرضه مثل خودرو تو چالش بزرگ افتادیم اما این بدین مغنی نیست که ما دست روی دست بگزاریم و فقط مثل کشورهای عربی وارد کننده باشیم در بخش های دیگرپیشرفت چشمگیری داشتیم .امید است در این عرصه هم جوانهای تحصیل کرده ایرانی موفق شوند ...البته همیشه باید نقد کرد و سازندگان ایرانی باید به روز و مدرن باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
برخی تولید کنندگان داخلی خیانت ودزدی را کنار بگذارند تا ملت کالای آنها را با رغبت بخرند. جنس های بی کیفیت قابل خریدن نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
باید مجلس زمان تعیین کنه در صورتیکه کیفیت و قیمت رضایت بخش نباشه واردات آزاد بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
من خودم محصولات ایرانی می خرم ، یخچال تلویزیون لباسشویی و.... ولی واقعاً کیفیتها پایین و خدومات پس از فروش خیلی خیلی خیلی بد است . گارانتی که اصلاً حرف اضافه است . از سایپا تیبا خریدم دو سال ایرادش را به نمایندگیها میگفتم بر طرف نکردند حالا که گارانتی تمام شده همه نمایندگیها ایراد آنرا سنسور هوا می دونند .سال 85 دو عدد پراید از نمایندگی در یک روز من و پدرم تحویل گرفتیم یکی از آنها دنده بد جا می رفت ولی فرمان معمولی بود .یکی دیگه دنده خیلی نرم جا می رفت ولی فرمان سفت مثل پیکان پنجاه سال پیش بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
چون مسئولین خودروساز ما واقعا دلال هستن سازنده نیستن فقط نبال سود و قیمت بالا و پر کردن جیب خود هستن.اگه راست میگن یک سال صنعت خودرو شور را بدن دست سپاه.به خدا سپاه حرف اول دنیا را میزنه در زمینه تولیدات نظامی و دفاعی.خیلی از تکنولوژی هاشو اصلا لو نمیده تا دشمن توان مهندسی معکوس و مقابله با آن را نداشته باشه.وقتی در حمله به عین الاسد تمام سیستم راداری و پهپادی آمریکایی ها را از کار انداختن.مطمئنم در دنیا هیچ ابرقدرتی توان انجام این کار سپاه را نداره.سیلی به آمریکا هم همین بود.موشک زدیم و موشکهاشونو از کار انداختیم.پس خودروسازان ما بی عرضه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
با نظرات بنظرم هرچی سر مردم بیاد حقشونه جنس ایرانی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کره هم در ابتدا و در یک دوره 5 ساله، ورود محصولات خانگی را به کشورش ممنوع کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
به نظر شما اگه این فرصت به تولیدکنندهای ما داده بشه و بعد 5 سال کیفیت محصولات خود را ارتقا خواهند داد ؟و دیگه همچین ادعای نخواهند کرد؟ به عنوان مثال خودروسازی ما رو ببیند هر وقت صحبت از آزاد سازی واردات میشه به تکاپو می افتند و موضوع رو سیاسی می کنن و دست به دامان دولت و مجلس میشن . تولیدکنندگان محصولات داخلی کره بعد فرصت 5 ساله که شما فرمودید شدند ال جی و سامسونگ و در خودرو سازی هم کیا و هیوندای که نیاز به تعریف ندارند کل دنیا دارن صادر میشن
Switzerland
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چند سال دیگه باید تو قرعه کشی جاروبرقی شرکت کنیم سه ماهه تحویل بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
به خدا باز مردم شرکت می کنند.کافیه مرم فقط 1 ماه از خودروسازان هیچ نخرن.ببین قیمتها میاد پایین یا نه.بدبختی ما مردم اینجاست که هر چی گرون تر میشه ما بیشتر ازش میخریم.در قدیم به فقیهی گفتند: گوشت گران شده.گفت ارزانش کنید.پرسین چگونه؟گفت نخرید و نخورید.متاسفانه کار ما برعکس منطق هست.وقتی باخبر میشیم مرغ هزار تومن گران تر شده میرایم براش صف میگیریم.روز بعدش باز هزار تومن دیگه گرانتر میشه باز بیشتر میخریم.بخاطر همینه کارخونه ها از مردم سوء استفاده میکنن و برچسب قیمت کالاها روزانه تغییر میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خواسته مصرف کننده هم اینه که اجناس کیفیت و نوآوری و قیمت مناسب داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
هر جا رقابت نباشد کیفیت از بین می رود این یک قانون هست!!!صبر کنید ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
رقابت با دلال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
مثلا الآن سایپا و ایران خودرو دارن با هم رقابت می کنن؟والا تقصیر خود مردمه.مثلا امروز اعلام کنند پراید شده 700 میلیون تومن و سایپا هم قرعه کشی میکنه.مرم چکار میکنن؟به ثبت نام سایپا هجوم نمیارن؟همه دنیا فهمیدن ایرانی ها هر چیزی که گرانتر بشه بیشتر ازش میخرن
Iran (Islamic Republic of)
پریدخت
۰۱:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
به نظر من فکر خوبیه باید واردات از کره رو ممنوع کنن تا درس عبرتی بشه برای هر کشوری که از آمریکا تبعیت میکنه. باید بفهمن نمیتونن هر وقت اربابشون اجازه داد برن هر وقت اجازه داد برگردن.
Germany
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
دوستان آماده باشید که پیشرفت کثیر در صنعت خودروسازی قراره در صنعت لوازم‌خانگی هم تکرار بشه
احتمالا الان که یخچال ۳۰ تومنه بشه ۶۰، ۷۰ تومن
بلاخره باید حمایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
باید مجلس زمان تعیین کنه در صورتیکه کیفیت و قیمت رضایت بخش نباشه واردات آزاد بشه .
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۲۲:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
جنس ایرانی کیفیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
داره تا چشم حسودان کور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
به خدا من یخچال فریزر ایرانی دارم.حدود 9 ساله مثل ساعت کار میکنن.متاسفانه دلال کمر اقتصاد را میشکنه نه تولید ایرانی.مثلا الآن جنس های چینی از ایرانی بهترن که تمام دنیا را قبضه کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تولیدکنندگان لوازم خانگی از رهبری چه درخواستی کردند؟
درخواست کردند که با وجود عدم تخصص در تمامی امور، برایدیک ملت نسخه بپیچند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
آره
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۳:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
نخریم بهتر از جنس بنجل ایرانی خریدنه.
چی دارن شرکت های لوازم خانگی ایرانی؟؟
چی ابتکاری تو 40 سال به خرج دادن؟
با تشدید تحریم ها همشون دچار مشکل شدند چون بیشتر قطعات و مواد اولیه شون از خارج تامین میشد...
اونا میخوان با حذف رقبای خارجی ملت رو به سخره بگیرند که کالای بی کیفیت ایرانی بخرند.80 میلیون ایرانی در نظرشون هیچ.
بخدا دست دوم خارجی میخرم ایرانی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چند وقت پیش یه مستند در مورد یه خانم چینی که تو ایران زندگی میکرد پخش شد که از گوشی جی ال ایکس استفاده میکرد میگف چون توی ایران زندگی میکنم باید از محصولات ایرانی استفاده کنم! اونا اینجوری شدن قدرت اقتصادی. البته که تولید کننده ها هم باید یکم انصاف و مروت داشته باشن
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
خریدار و فروشنده و سازنده همه از یک جنس هستید.
تو خارجی بخر، فروشنده گرون بفروشه، سازنده هم تقلب کنه.
خوب همدیگرو میشناسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه تقلبی سازی کمر تولید ایرانی را شکسته.رونیکس یک شرکت ایرانی هست اما تولیداتش به تمام دنیا صادر میشه.با کیفیت ترین کالای ایرانی بنظرم تولیدات رونیکس هست.هیچ ایرانیی هم نمیتونه بره تقلبی اش بسازه.
Iran (Islamic Republic of)
سینا سینازاده
۱۳:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
جنس ایرانی کیفیت ندارد
یخچال امرسان چند ماهه گرفتم چندتا کشو اون ترک خورد یا شکست بدون کمترین ضربه ای
فقط خارجی
دلیل منطقی
یک کیسه ایرانی یک کیسه هندی پولشو داشته باشی کدام رو بر می داری؟
ایرانی با کیفیت باشه خوب کسی نمیره خارجی بخره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا باکیفیت خیلی زیاد هست فقط نمیخواهی چشاتو باز کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
من 12 ساله یخچال فریزر دوقلو ایرانی دارم به خدا هنوز حتی یکبار نیاز به تعمیر پیدا نکردن.مشکل کالای ایرانی نیست بلکه اون تفکر منفی است که دشمن وارد مغز افراد ساده لوح کرده.
Netherlands
کامران وکیل
۱۲:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کافیست میزان ارز مصرفی این واحدها برای تولید هر محصول و مبدآ واردات اقلام عمده محصولات تولیدی ایشان منتشر شود تا واقعیت امر بر همگان آشکار گردد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
وقتی رقابت با خارجی نباشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چی‌میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
آفرین.مثل سایپا که داره با تسلا و بنز و میتسوبیشی رقابت میکنه.فقط حیف که خودروسازی ایران توسط دلال ها اداره میشه.مردم هم انگار دستشون با این دلال ها تو یک کاسه است.دلال ها هی گران می کنن مردم هم هی بیشتر درخواست خرید میدن.پراید اگر دلال ها بگن 1 میلیار تومن،روز بعد 85 میلیون نفر با کد ملی میرن ثبت نام برای تحویل در 7 سال آینده.
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۱:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
بله جلوگیری کنند تا مثل ایران خودرو و سایپا هر چه دلشان می خواهد با جان و مال مردم بکنند ؟! شمای تولید کننده اگر صداقت در تولید و کیفیت داشتید نیاز به تحریم کالاهای خارجی نبود مثلا شما پراید رو با چه ماشین خارجی قیاس می کنید یا تلوزیون و ماشین لباس شوئی ال جی رو با کدام تولید داخلی مقایسه می کنید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت ! البته قیمت در کشور تولید کننده نه قیمت در بازار ایران که حداقل سه برابر کشورهای دیگه بفروش می رسد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا جنس ایرانی عالیه تا چشم حسودان کور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
دیگه مطمعن هستم که مارو گروگان گرفتن . وگرنه زندگی ما با زندگی حیونهای تو خیابون و بیابون چه فرقی داره ؟
این که نمیشه مردم دلشون به کجا ‌گرم باشه ؟ یه اسم ملت شریف گذاشنین رو ما و مدام به ریش ما میخندین و شعار میدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
خیلی...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
متن نامه:
لطفا بازار لوازم خانگی را نیز مانند خودرو در انحصار ما نگه دارید.
حق حسابهای مربوطه مانند خودرو پرداخت خواهد شد.
مردم ایران که کسی را ندارند که به دادشان برسد.
ضربه ای هم ما وارد کنیم.

ادمین عزیز هم که انتشار نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این جمله آخرت باعث شد ادمین عزیز جمله تو انتشار بده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
متن نامه:
لطفا بازار لوازم خانگی را نیز مانند خودرو در انحصار ما نگه دارید.
حق حسابهای مربوطه مانند خودرو پرداخت خواهد شد.
مردم ایران که کسی را ندارند که به دادشان برسد.
ضربه ای هم ما وارد کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
من با بازپرداخت بدهی کره و ژاپن به وسیله کالا مخالفم ولی این اظهارات مشخصاً به جز منافع مادی هیچ منفعت دیگری برای این تولیدکنندگان نداره. قصد توهین به تولیدکنندگان داخلی رو ندارم برای نمونه خانواده ما به جای تلویزیون جی پلاس و سامسونگ، تلویزیون اسنوا خریدیم چون حس کردیم تفاوت چندانی از نظر کیفی با سایر برندها نداره ولی وسایلی مثل یخچال که شرکت سازنده موتورش بسیار مهمه باید اهمیت داد و جنسی خرید که ماندگار باشه برای همین از برندهای معتبر خارجی استفاده می‌کنیم. این درخواست عیناً انحصارطلبی و جلوگیری از حضور رقیب در جامعه است و دست مردم رو میبنده و میشه حکایت ایران خودرو و سایپا که چون دیدند رقیبی نیست، علاوه بر افزایش سرسام‌آور و نامحدود قیمت، کیفیت خودروها را هم پایین آوردند. نمونه‌اش خودروی پراید که زه بغل این خودرو حذف شد و قیمتش بالای 100 میلیون تومانه.
اگر جلوی رقابت و انحصارطلبی برخی از تولیدکنندگان تنبل داخلی گرفته نشه، انگیزه‌ای برای خلاقیت و رقابت مفید و تلاش برای افزایش کیفیت هم از بین میره و مطمئن باشید روز به روز کیفیت لوازم خانگی داخلی کمتر و کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
مردمی
۰۹:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
اکثر کالاهای ایرانی کیفیت پایین تولید میشود چون تولید کننده میخواهد قیمت تولید خودش را پایین بیاورد ولی موقع فروش به قیمت کالای خارجی فروخته میشود.
کیفیت پایین و خرابی زود هنگام و خرج زیاد تعمیر ، پدر مردم را در آورده و میاورد.3 سال پیش یخچال ایرانی خریده ایم 2 بار تعمیر شده است. لوله گازش سوراخ شده است. کلا کالای ایرنی، کمتر از 5 سال خراب میشود.لوازم یدکی ، خدمات پس از فروش ، شرایط گارانتی هیچ کدام به نفع مصرف کننده نیست.
چرا در حمایت از مصرف کننده کسی قدم بر نمیدارد؟ با این کار گرانی هر چه بیشتر لوازم خانگی به طور غیر معقول و کنترل نشده پیش می آید؟
چرا برندهای اورپا و ترکیه ممنوع نمیشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا جنس ایرانی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
به خاطر 20 هزار نفر کارگر ایران خودرو و چندصد هزار نفر دلال قطعات یدکی که قطعات چینی رو به جای تولید خودشون به ایران خودرو غالب میکنن، 80 میلیون مردم بدبخت باید جنس بی‌کیفیت بخرن و گروگان اونا و رانتی که به یه سری مسئول میرسه باشن. این همه کشته و زخمی و ضرر و زیان و ماشین آشغال سوار شدن هم پایانی نداره. 40 سال هم هست که میخوان کیفیت رو بالا ببرن و قیمت رو معقول کنن اما عمر مای بدبخت تموم شد و اوضاع روز به روز بدتر.
در مورد لوازم خونگی هم داستان همینه. در مورد میوه و سبزی و هویج و ... هم همینه. تولید کننده و دلال داخلی اگر از فروشنده خارجی فرصت‌طلب‌تر و بی‌رحم‌تر و بی‌وجدان‌تر نباشه، بهتر از اون نیست. تجربه این 40 سال این رو میگه. یه نگاهی به بازار بیندازید! پسته و بادام و گردوی امریکایی ارزان تر از ایرانیه. تازه حقوق اونا به دلاره و حقوق ما به پشکل!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چی مییگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
من برای جهاز خانمم همه چیز خارجی بود جز یک گاز که اسنوا بود اتفاقا همان یک قلم هم به درد نخور است هرچه هم تماس گرفتم کسی جوابگو نبود جنس ایرانی باید کیفیت داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا داره واسه تو خراب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ما ماشین لباسشویی سامسونگ داریم اصلا لباس نمیشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
جهاز خانمم همه چیز خارجی بود صحیح است .
من برای جهاز خانمم همه چیز خارجی بود اشتباه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کارگر و تولید با صادرات نفتی هیچ همخوانی ندارند این یکی به پول ملی و خرید مردم و امنیت شغلی توان و قدرت میبخشد با خود شادابی و آرامش و رضایت و خود باوری اجتماعی بهمراه میاورد از وابستگی به بیگانه رها میکند یاد میدهد که با دلالی و فساد و مفد و آسان پول بدست نمیاید (با ایجاد قوانین خود) ولی آن یکی وای وای وای !!! از دست رفتن خلاقیت و ابتکار عمل >ختم شدن همه راه حل ها به آن >ترویج بی عدالتی و فساد و ناامنی شغلی > وابستگی به بیگانگان > کمک به بیکاری و ترویج دلالی و سوداگری و یک شبه ره صد ساله رفتن و به طبع آن تورم افسار گسیخته وووو که در نهایت تاوان همه عواقب خوب و بد گریبانگیر عامه مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
ماخبرازمن خوزستانی داره که این پنج ساله کولراقساط گرفتم هرسال وسط تابستون خراب میشه وبایدتواوج گرمابچه هام زرج بکشن تاپول قرض کنم ودرستش کنم هااین پنج ساله میخام تعویضش کنم پول ندارم شمافقط به فکرپولداراهستیدپس مردم چی لطفاصدای منو به گوش رهبربرسونیدبه خداسه تابچه دارم نمیتونم نه کولرنه لباسشویی بگیرم دیگه کم اوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این دستور هم به سرنوشت "دستور ممنوع کردن واردات واکسن" دچار میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چی میگی ۹۰ میلیون دز وارد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
مثل بدبختهازندگی میکردیم ازحالابه بعدبدبخت ترمیشیم تولیدکندگان ایران که به فکرمردم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ساکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
بهترین محصول ایرانی سایپا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
France
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تنها حمایت از تولید ملی رقابتی کردنش است که مجبور به ارتقا و بهود کیفیت و ارزان تر شدن برود دقیقا برعکس این کار...
France
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تکرار تجربه تلخ مافیایی شدن صنعتی دیگر به دلیل حذف رقابت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
زمانی تولید کننده داخلی میتواند بگوید کالاهای داخلی وارد کشور نشود که خودش بتواند از نظر کیفیت و قیمت برای مصرف کننده مناسب باشد نه اینکه به واسطه حمایت از تولید داخلی این تولید کنندگان داخلی هم مثل دو شرکت بی رقیب ایران خودرو و سایپا برای خودشان هر کاری میخواهند بکنند و هر بلایی سر این ملت میخواهن در بیاورند شرط عدم ورود کالاهای خارجی آن است که تولید کننده داخل از همه نظر حداقل در سطح تولید کننده خارجی باشد و از لحاظ قیمت نیز مناسب جهت این اوضاع آشفته اقتصادی مردم باشد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۷:۵۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام درود اینکه استفاده از تولید داخل بسیار عالی وپسندیده است اما تولید با کیفیت وقیمت مناسب بایست در اولویت باشند نه صرف تولید داخل که مصرف کنند متضرر شود به بهانه تولید داخل
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی کیا
۰۷:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آنچه به جایی نرسد فریاد است
نظر ملت اصلا در تصمیم گیری های دولتی ها جایی ندارد
این است مردم سالاری و ....
-
mohammad
۰۷:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
ای کاش ابتدا برنامه ای برای افزایش کیفیت و بهره وری کالای های ایرانی و کنترل قیمت در داخل کشور میشد بعد برای واردات جلوگیری به عمل می آمد،نه اینکه با این کار قیمت ها افزایش داشته باشه کیفیت ها همچنان پایین باشه و همانند صنعت خودرو ناچار به خرید صرفا کالاهای خاص و بی کیفیت باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
شرکت‌هایی که ادعا می کنند تولیدکننده هستند درصورتی که فقط مونتاژکار هستند وبس. آشغالهای چینی رابه قیمت گزاف وبا کیفیت پایین تحویل می دهند. بعضی از شرکت‌ها مانند جی پلاس وسام سرویس ودود مونتاژکننده کالاهای کره ای هستند. نباید فریب لفاظی های اینهاراخورد. قیمت تولیدات شرکت‌های ایرانی بیش از 2برابر کالاهایی است که درامارات کوردستان عراق خریداری و به داخل کشور می آورند. (هیچ ارز دولتی هم بابت این کالاها نمی گیرند) درصورتی که به اصطلاح تولیدکنندگان لوازم خانگی قطعات را با ارز دولتی وارد می کنند وباارز آزاد (بیش از 8برابر ارز دریافتی) می فروشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
از ما مصرف کننده هم بپرسین چی میخواین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
به همین تولید کننده های داخلی بگین اگه:
جنسی که تواید میکنن با کیفیت باشه و نسبت به جنس خارجی قیمتش پایینتر باشن مطمئنن ما همان ایرانی را میخریم
در حالیکه خدا وکیل هم کیفیتش خیلی پایینه هم قیمتش زیاد با جنس خارجی فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
به جای نامه نوشتن رقابت میکردن
جنس ایرانی به سال نکشیده تعمیر میاره آخه با چه امیدی جنس یرانی بخریم اونم با قیمت گزاف
Iran (Islamic Republic of)
عبداله ولي پور
۰۶:۵۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
در سال 1399 شهريور الكترواستيل ES23 دوقولو خريد كردم يك ماه بعد موتور فريزر سوخت و شركت تعويض كرد و در تاريخ يك سال بعد دوباره موتور سوخت شركت تعمير كرد از خدمات شان متشكريم بايد روي كيفيت ساخت توجه كنند تا به اين مشكلات برنخوريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کره ای ها وقتی باید کنارمامیبودن نبودن پس این تصمیم درستیه.اماتولید کننده ها داخلی هم نشن مثل خودرو سازا هرکاردلشون خواست کنن کیفیت وقیمت مناسب مهمه
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۰۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
یه سوال.مجموع کارکنان این شرکتها نهایت 50هزارنفرباشند ورهبر به درخواست اینا گوش کرد حالا اگر 1میلیون نفر از مردم به رهبری نامه بزنن و بگن واردات لوازم خانگی رو آزاد کنید،رهبر به حرف 1میلیون نفر گوش میده یا50هزار نفر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
یک ایرانخودرو سایپا دیگه برای ما نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
من به عنوان یک ایرانی ترجیح می دهم جنس خارجی بخرم چرا که برای من مصرف کننده خدمات بعد از فروش ان بهتره یک چرخ گوشتی ناسیونال ژاپن خریدم ۲۵ ساله کار می کند فقط تیغ ان یک بار عوض کردم جاروبرقی و...همه ژاپنی .یک بار جنس ایرانی گرفتم برای هفت پشتم بس با این که یک سال گرانتی داشت ام ۷ماه بیشتر کار نکرد وشرکت هم زیر بار نرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
حمایت خوب است.ولی به شرط اینکه از جیب مردم هزینه نشود.باید کیفیت را بالا برده و قیمت ها را نیز پایین بیاورند تا مردم ترغیب به استفاده از اجناس داخلی بشوند.والا مسیله ته لنجی و ورود اجناس از بانه همچنان ادامه خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کسی به فکر مردم نیست هرکه پول بیشتری دارد اوضاع به نفع اوست مساله کارآفرینی وحمایت از تولیدداخلی بهانه است چرا کسی تولید کننده را موظف نمی کند کالای باکیفیت وباقیمت ارزان تولید کند الان کالاهای تولید داخل خیلی گران وبی کیفیت هستند ومردم را مجبور می کنند بخرند ومتضرر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کسی به فکر مردم نیست هرکه پول بیشتری دارد اوضاع به نفع اوست مساله کارآفرینی وحمایت از تولیدداخلی بهانه است چرا کسی تولید کننده را موظف نمی کند کالای باکیفیت وباقیمت ارزان تولید کند الان کالاهای تولید داخل خیلی گران وبی کیفیت هستند ومردم را مجبور می کنند بخرند ومتضرر شوند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
چرا کارخانه دار ها را میبرید پیش رهبری ؟؟// اینجور یطرفه به قاضی رفتنه // مردم عادی (مصرف کننده ها) را هم ببرید تا از تولیدات زاغارت و قیمت گران تولیدات برای رهبری تعریف کنن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
فکنم // به رهبر گفتن در مملکت را ببندید تا ما تولیداتمان را بهر قیمتی که میخواهیم بندازیم به ملت // مثل صنعت خودرو سازی که بعد از چهل سال هنوز حرفی برا گفتن نداره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۴:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کاش مردم ستم دیده ایران هم نامه می نوشت . ما هم می خواهیم زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۰۴:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
امیدوارم قصه پر غصه خودرو سازی و سو استفاده افراد خاص در لوازم خانگی تکرار نشه شاید بازار آزاد برای قوی شدن کارخانه هامون و امکان صادرات محصولاتشان بهتر از ایزوله کردن باشه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۴:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام ،

چرا کره ای ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
من تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ خریدم و بسیار راضی هستم.از نظر کیفیت چیزی کمتر از تلویریون الجی که داشتم ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
عزیز تازه خریدی فکر می کنی کیفیت داره حالا بذار یک سال بگذره اونوقت بیا نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این تولیدکنندگان داخلی حواسشون به کیفیت تولیداتشون هست ؟ما پارسال یه پنکه و یه جارو شارژی ایرانی خریدیم جارو پس از دوماه استفاده باطریش دیگه شارژ نمیشد و پنکه پس از یه تابستون استفاده اونقد کم جون شده که درجه ۳ که میزاریمش اندازه درجه ۱ میچرخه انگار پولمونو دادیم وسایل دست دوم خریدیم اونقدر به درو نخور وگرنه مرض نداریم که دنبال وسایل خارجی باشیم خارجیا بعد ۱۰ بیست سال تازه میشه دست دوم والله بخدا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
منتظر ۵۰ برابر شدن قیمت لوازم خانگی و ثبت نام برای پیش فروش یخچال و... فروش قرعه کشی باشید به زودی ..
Poland
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
بعد از نخریدن واکسن نوبت لوازم خانگی رسید خودرو سازی هم که اون بی کیفیت و گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام من نعمت از مازندران هستم آیاشده محصول ایرانی بخری خیالت راحت باشه من هفته پیش لباسشویی خریدم برای بسم اله ظرف جای مواد شوینده از هم جدا شد کلید استتارت نیفته قسمت با حالش این هست لباس ریختم بشورم دویست گرم آب میآورد بالا ولی دوتا اضافه کردم فقط خشک دور زد بعد از دو ساعت خاموش شد دو بارهشب ساعت ده به خاطر برق گذاشتمبرا شستشو خیلی جالب بود آبانقدر آورد کمی از لباسشویی آب بود شیر بستم خدارا شاهد میگیرم مادر پیرم گفت از پنجره پرتش کنار تخلیه کردیم روشن کردیمبعد 13ساعتخاموش از شد این نمونه مشت خروار آره ایرانی تا در زمانی که تزویر ریا کاریش رو به عنوان انقلابی یدک میکشه وضع مان همین هست تازه حالا به رهبر بگی نگی چه بشه سرپوش بزارین بر خدمات تون اگر را میان خسارت رو ندن تو فضای مجازی نام شرکت رادرتمامی فضای مجازی منتشر خواهم کرد دزداژ با معرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
وجداناً و خدایی؛ شما تولید کنندگان که در این نامه ؛ صحبت از ایران و انقلاب و خون شهدا و مردم و بیکاری کارگران کارخانه ها و آخرین قطره خون تان میکنید .درصورت موافقت رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تولید داخلی ، چقدر در قیمت گذاری جانب حق و انصاف و مردم و استقامت و...را نگه میدارید و در بزنگاه ها همانند دو کارخانه عظیم الجثه خودرو ساز_ایران خودرو و سایپا_که تمامی سرمایه شان متعلق به بیت المال است؛ خون مردم را توی شیشه نمی کنید؟واقعا چه ضمانتی هست که شما مثل آنها یا حتی بدتر از مدیران آن دو خودرو ساز ناجوانمردانه ازپشت به مردم و خون شهدا وعرق ریخته شده کارگران و...خنجر نزنید؟
حرف زدن چه آسان......عمل کردن چه مشکل و غیرممکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
واقعا در این موقعیت حساس که تولید کنندگان داخلی از همه طرف مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند و رهبری عزیز هم که همیشه ودر تمام دوران با تمام توان حمایت خودشان را از تولیدات داخلی نشان داده واز تمام ملت وکشور هم خواستند که از تولیدات داخلی حمایت کنند حالا تولید کنندگان داخلی به پاس این همه حمایت و پشتیبانی چه حمایتی از مصرف کنندگان داخلی کردند واقعا حاضر میشوند که قیمت کالای داخلی را به مصرف کننده داخلی به نرخ دلار و قیمت غیر واقعی عرضه نکنند کسی انتظار ندارد که زیر قیمت تمام شده بفروشند اما متأسفانه متأسفانه انتظار ندارد که این جا که رسید حرف از قیمت جهانی بزنند در جایی که رقابت جهانی وجود ندارد و کدخدای بازار خودشان شدند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کاهش فقط مثل ایران خودرو و سایپا انحصاری نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
باسلام. بنده به عنوان یک ایرانی , از ته قلبم دوست دارم که کالای ایرانی با کیفیت بخرم که هم اقتصاد کشورم بچرخه و هم کارگر ایرانی شرمنده زن و بچه اش نشه. اما نه اینکه جوری بشه که لوازم خانگی ما هم انحصاری بشه, و بازار دست یه عده سود جو قرار بگیره که هر چی لوازم بنجل و بی کیفیت رو با قیمت نجومی بدن دست مردم. نمونه اش هم برید تو بازار یه سر بزنید ببینید قیمتها چطوریه. یه لباسشویی فلان مارک ایرانی چرا باید از همون مدل مثلا ال جی گرونتر باشه . اول از همه کیفیت, بعد قیمت رو درست کنید. بعد نگران فلان مارک کره و ژاپن نباشید. ما مردم هم شعورمون میرسه وقتی اینها درست شد کالای ایرانی بخریم. باز هم نمونه بهتون میگم, نشه مثل سایپا و ایران خودرو که مردم رو به خاک ذلت نشوندن. پراید سایپا که بیشترین مرگ و میر تو تصادفات داره, با یه سواری متوسط اروپایی , هم قیمت ویا بیشتر از اون فروخته بشه به مردم. خواهشن ما مردم رو ... فرظ نکنید. (کیفیت , قیمت). یا علی.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
رهبر عزیز قربون صورت ماهت بشم من، خوب لوازم خانگی داخلی هم گرونه هم بی کیفیت، ما از کجا بیاریم دوباره و سه باره بخریم آخه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۰۱:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این تلاشها فایده‌ای نداره! من کالای بی‌کیفیت ایرانی نمیخرم!
هم باید چند برابر مشابه کره‌ای و خارجی اون پول بدم، هم زمین تا آسمون از جهت زیبایی و چشم‌نوازی، کیفیت قطعات و ضمانتنامه‌ها و خدمات پس از فروش با محصولات بلاد کفر فرق داره و هم نمیتونم از اون اول یکسره تعمیرکار بیارم و ببرم!!
در کل اصلا پولش رو هم ندارم!!
با این محدودیتها تولید کننده‌ی ایرانی پیشرفت نمیکنه بلکه به دزدی بیشتر از کیفیت کار و فروش محصول به قیمت خون میپردازه!!
فکر کنم باید فکر چندتا یخدون و اجاق چوبی باشم. مثل قدیما!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
رهبر عزیز انقلاب
باسلام
اجازه بدین ما جنسهای بونجول چینی رو در قالب جنس ایرانی مونتاژ کنیم.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
حتی اگه شده میرم به زور جنس قاچاق خارجی میخرم ولی صدسال سیاه جنس بنجل و بی کیفیت ایرانی نمیخرم ، اونقد سر کالای ایرانی ضرر کردیم که حتی اگه بهترینشو رایگان بدن نمیخرم ، تمام کالاها که به اسم کالای ایرانیه تماما قطعه چینی بدرد نخور هستش ، زمانی یه کالا ایرانیه که بتونه صفر تا صد قطعه رو خودش تولید کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این نرخ وقیمت های تند بازار هم نرخ درست وعادلانه نیست.اونهم برای کالای ایرانی که معلوم نیست کی پاسخگوی کیفیتش است؟؟آقای سرمایه دار شاکی اول برو کیفیت وقیمت محصولت را درست کن.عادل باش.راست ودرست باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
حالا چرا فقط کره؟ بوش و وی ام اف و زیمنس و ... آلمان، ایندزیت ایتالیا، پاناسونیک و فوما و چند برند دیگه ژاپن، تفال فرانسه، َشیائومی و چند شرکت دیگر چینی، بلک اند دکر انگلیس، چند برند ترکیه، حتی مانیتورهای اپل آمریکا و .... تولیدات لوازم خانگیشون توی بازار ایران نیست که جز ممنوعیات باشند؟؟ اگر صرفا ربط به دلارهای بلوکه شده ایران توی کره داره چه تضمینی هست فردا که کره پول را داد دوباره درها به روش باز نشه؟؟ ما میگیم اگر هدف بهبود تولید بسیار هم عالی. به شرط بهبود کیفیت و گارانتی منطقی و صد البته کامل محصول چرا که نه؟! اما نشه ده تا بیاد یکی نیاد و تهش شرکت ایرانی در رقابت و کیفیت باز زورش نرسه و بعد از برشکستگیش باز سر مردم بیچاره کلاه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
گروني هم كمر مردم رو شكسته! ميشه نامه اي هم به رييس جمهور بدند كه به سرعت فكري براي گروني بكنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
دقیقا از زمانیکه گفتن حمایت از کالای ایرانی همجی ۱۰ برابر شده با اون حنس بی کیفیت و قیمت نجومی ارزون کنیدب قیمت چن سال پیش با کیفیت مث کره تا مردم بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آخه تولید کننده ی داخلی جنس مرغوب مثل کره ای تحویل مردم بده بعد این درخواست داشته باشه.فقط جنس بی کیفیت دست ملت میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
رقابت باعث پیشرفت و کیفیت هر محصولی میشه..اما انحصار باعث تولید جنس بی کیفیت،گران و در نهایت عقب افتادن از سایر محصولات خارجی مبشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
محصولات ایرانی بالاترین قیمت کیفیت صفر بمحض پایان ضمانتنامه یا موتورش میسوزه یا گازشون تموم میشه توروخداااا نشر بدین چون حقیقته ما گرفتیم دقیقا بسرمون اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آقا از تولیدی های لوازم خانگی هم مثل خودرو سازان باج خوری می کند.
در این میان ملت بیچاره و مصرف کننده له می شود . کسی هم ککش نمی گزد. گرانی لوازم خانگی از طلا هم جلو زده . مردم نمی توانند ازدواج و خونه تشکیل بدن . وام ازدواج هم کسی نمی توانند ضامن پیدا کنند علنا کنار رفته . تنها چاره باز گذاشتن واردات است
آقا باید ملت را در نظر بگیرد نه پورسانت خودش را. .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
چرا هیچکس به قیمتهای تموم شده و قیمت فروش توجهی نمی کنه .تا می فهمند مرزها بسته شد کیفیت به طرف پائین و قیمت به سوی بالا سرعت می گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
چرا هیچکس به قیمتهای تموم شده و قیمت فروش توجهی نمی کنه .تا می فهمند مرزها بسته شد کیفیت به طرف پائین و قیمت به سوی بالا سرعت می گیره
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
لطفا مسیر ایران‌خودرو و سایپا و مخابرات رو نرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
اینبا خدابراتولیدکنندگاه خاست هرچه میخان گران کنند بیچاره ملت بااجناس بنجال ایرانی مگردیگرمیشود لوازم خانه خرید خدابدادجوانان برسه چتورازدواج کنند بااین گرانی فقرتورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
جنس داخلی اگه کیفیتش خوب باشه و به نسبت کیفیتش قیمت مناسبی داشته باشه مصرف کننده حتما میخره نیازی به ممنوع کردن واردات نیس
عوض اینکه تلاش کنن کیفیت و کارایی رو ببرن بالا دارن مثله ایران خودرو و سایپا رقبای خارجی رو حذف میکنن تا راحتر این جنسای آشغالشونو به مردم بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
لوازم خانگی هم میشه مثل ایران خودرو و سایپا
چون واردات قطع شه مجبوریم جنس های آشغال داخلی استفاده کنیم اونم به قیمتهای گزاف
دقیقا میشه جریان ایران خودرو و سایپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
به ضرر مردمه، بازار باید رقابتی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
رقابتی که ی پاش فرانسه و کره جنوبی باشه که موقع نیاز زیر پامون رو خالی کنن نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
به حرف شان گوش دهید ، درست می گویند ، طرح شبنم زمان احمدی نژاد را فعال کنید و فروشگاه‌های متخلف را به ازای هر کالای قاچاق جریمه های کلان کنید ، در ضمن ورود کالاهای خارجی را ممنوع کنید و به آنها ارز اختصاص ندهید ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
سلام.ما مردم ایران توان خرید لوازم خانگی که با دلالی چندین برابر گران شده را نداریم و خواستار واردات گسترده لوازم خانگی و خودرو و شکستن انحصار و دلال بازی در این صنایع هستیم،بیشتر مردم در تامین معاش روزانه خود مانده اند.تولیدکنندگان انحصاری در حال سوء استفاده از واژه حمایت از تولید داخل هستند و کالاها را با انحصار،احتکار و دلالی به دههابرابر قیمت تمام شده قالب مردم میکنند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
واقعا درست گفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
قرار شده تمام محصولات ایرانی تا ده سال گارانتی و تا صد سال وارانتی بشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
درخواست کردن مجوز بگیرن خون ما رو بکنن تو شیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
کره ای ها میخواستت طلب ایرانو به شکل لوازم خانگی بدن. خوب شد ممنوع شد. فقط پول نقد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی کیا
۰۷:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آره پول نقد واسه آقا زاده های خارج نشین خوبه و............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
پس ربطی به درخواست نداشت چه جالب
آخرین اخبار