روز گذشته فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد و تیم آکادمی فرهاد بلوچ با کسب عنوان قهرمانی نماینده استان در مرحله گروهی کشور شد.

ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان استان با مشارکت ۱۶ تیم برگزار شد و در نهایت نفرات برتر ۴ گروه به مرحله پایانی راه یافتند. این چهار تیم عبارتند از خاش، بلوچ چابهار، نمایندگان سراوان و تیم ایرانشهر بود. در ابتدا دو تیم خاش و چابهار با هم مسابقه دادند که در نهایت در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم چابهار در ضربات پنالتی موفق به شکست خاش شد.

همچنین تیم‌های ایرانشهر و سراوان با هم مسابقه دادند که تیم سراوان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و رقیب چابهار در فینال شد. در روز فینال نیز تیم چابهاری با پیروزی مقابل سراوان با نتیجه ۲ بر یک قهرمان استان و نماینده استان در مسابقات کشوری شد.

کرد همچنین در پایان گفت مسابقاتی همچون پیشکسوتان و بزرگسالان را در برنامه داریم و با توجه به بهبود شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری مسابقات را داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار