۸ هزار دانش‌آموز کهگیلویه ای در قالب طرح ضربتی واکسن کرونا دریافت کردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در طرح واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه اول و دوم تاکنون ۸ هزار دانش آموز دوز اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد طاهر طیب‌ زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان تاکنون بیش از ۸ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم شهرستان واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

طیب زادگان افزود: در قالب طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان کهگیلویه طی روز های پنج شنبه و شنبه ۸ و ۱۰ مهرماه تعداد ۸ هزار و ۴۸۶ دانش آموز در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

او با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل مرکز بهداشت در این راستا ستودنی است، ابراز داشت: کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بهورزان و مراقبین سلامت در کنار پرسنل مدارس طی دو روز موفق به واکسیناسیون بالای ۶۰ درصدی گروه هدف دانش آموزی در مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان شده‌اند که این به نوبه خود در مقایسه با سایر نقاط استان موفقیتی چشمگیر محسوب می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: رؤسای ادارات آموزش و پرورش در هر چه بهتر اجرایی شدن واکسیناسیون کرونا همکاری داشتند

او جامعه هدف مورد نظر را ۱۳ هزار و ۹۹۲ تن اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود مابقی دانش‌ آموزانی که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند طی امروز و فردا با حضور خود در مدارسی که به عنوان محل واکسیناسیون دانش آموزان در نظر گرفته شده است، واکسن خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.