تزریق واکسن کرونا به ۳۴ درصد دانش آموزان گچسارانی

رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: ۳۴ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل ۲ هزارو ۳۷۷ تن واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس باشتی رئیس مرکز بهداشت گچساران با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است گفت: بیش از ۶ هزارو ۸۹۱ دانش آموز در این گروه سنی می بایست در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

باشتی بیان کرد: تاکنون ۹۳ هزار و ۳۹۴ دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

او اظهار داشت: از این میزان ۶۱ هزار و ۷۸۱ تن دُز اول و ۳۱هزارو ۶۱۳ تن دُز دوم واکسن  کرونا  را در شهرستان دریافت کردند.

رئیس مرکز بهداشت گچساران تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ۸۹ هزار تن بالای ۱۸ سال این شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

باشتی اظهار داشت: هزارو ۷۱۲ ذُز واکسن نوبت اول و هزارو ۳۱ دُز واکسن نوبت دوم  روز گذشته در این شهرستان تزریق شد.

او ابراز کرد: واکسیناسیون کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است.

باشتی تصریح کرد: در صورت تامین واکسن با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم می توانیم تا اوایل آبان امسال همه مردم گچساران را واکسینه کنیم.

رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در این شهرستان افرادی می باشند که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکردند.

باشتی اظهار داشت: ۵۳ هزار و ۸۴۷ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۶هزار تن در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند. 

باشتی تصریح کرد: ۲۱۵ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

شهرستان گچساران با ۱۵۰ هزار تن جمعیت  در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.