ضرورت مشارکت دانش آموزان در طرح واکسیناسیون

دانش آموزان هر چه سریعتر برای تزیق واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: دانش آموزان باید هر چه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند تا امکان حضور در کلاس‌ها را داشته باشند.

هادی زارع پور افزود: واکسیناسیون دانش آموزان از اول مهر ماه، با هدف ایجاد ایمنی برای مقابله با بیماری کرونا و رویکرد مدرسه محوری در مدارس استان آغاز شده است.

زارع پور بیان کرد: واکسن‌های مختلفی در سطح استان وجود دارد و برای دانش آموزان ۱۵ سال به بالا از نوع سینوفارم در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش حضوری برای دانش آموزان مهمترین اولویت بوده و لازمه آن، ایجاد سلامت جسمی برای دانش آموزان است ادامه داد: اگر چه امکان مراجعه به مراکز بهداشت برای دانش آموزان وجود دارد، اما در مدارس شرایط بهتری برای دریافت واکسن فراهم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس از آبان ماه به صورت تدریجی بازگشایی می‌شوند گفت: حضور دانش آموزان در مدارس فقط با داشتن کارت واکسن امکان پذیر است و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

زارع پور افزود: تزریق واکسن دانش آموزان تا پایان مهرماه ادامه دارد و دانش آموزان باید هر چه سریعنر برای تزیق واکسن اقدام کنند تا امکان حضور در کلاس‌ها را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.