معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در ۱۳ روز گذشته حدود ۳۱۰ ناوگان حمل و نقل جاده ای، ۶ هزار و ۶۰۰ زائر اربعین را از مرزهای عراق به استان جابجا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان درخصوص بازگشت زمینی زائران اربعین از عراق به اصفهان، گفت: از جمعه هفته گذشته تا پایان روز گذشته حدود ۶ هزار و۶۰۰ زائر اصفهانی از طریق مرز‌های مختلف عراق، وارد استان اصفهان شدند.

وی افزود: بالای ۸۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران و کمتر از ۲۰ درصد زائران اصفهانی از مرز‌های استان خوزستان وارد کشور شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: این تعداد زائر از طریق ۳۱۰ ناوگان وارد استان اصفهان شدند که البته تعداد ناوگان پیش بینی برای بازگشت زائران اربعین از عراق به اصفهان بیشتر بود.

وی همچنین گفت: روز گذشته نیز تعدادی از ناوگان‌های اتوبوس، با تعداد کمی زائر و یا بعضا خالی به اصفهان برگشتند، اما در طول این ۱۳ روز حدود ۳۱۰ ناوگان ۶ هزار و ۶۰۰ زائر اربعین را از مرز‌های عراق به استان اصفهان جابجا کردند.

پیش از این پیش بینی اعزام ۵۰۰ ناوگان از اصفهان به مرز مهران و دیگر مرز‌های خوزستان برای بازگشت زائران اربعین شده بود، همچنین برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی یک تیم متشکل از اداره کل راهداری استان اصفهان به مرز مهران اعزام شده بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار