بیش از ۹۸ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران تزریق شده است

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران از تزریق ۹۸ هزار و ۸۰۴ واکسن کرونا به جامعه هدف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس باشتی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: در این شهرستان تا کنون ۹۸ هزار ۸۰۴ تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف انجام گرفته است.
 
باشتی افزود: تا کنون ۵۴ هزار و ۷۷ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران انجام گرفته که از این تعداد نمونه گیری‌ها افزون بر ۱۶ هزار و ۵۱۹ مورد مثبت بوده است.

او با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند اضافه کرد: ۲۱۶ تن از شهروندان گچساران براثر بیماری کرونا فوت کردند.
 
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۶ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند، گفت: هم اکنون ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نرگسی وشهید رجایی این شهرستان بستری هستند.
 
باشتی بیان کرد: از این تعداد افزون بر ۶۵ هزار و ۳۸۹ مورد دوز اول و ۳۳ هزار و ۴۱۵ تن دوز دوم بوده است.

او با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال در گچساران ۱۱ هزار و ۳۸۷ تن است، افزود: از ابتدای برنامه واکسناسیون دانش آموزان (۱۲ تا ۱۷ سال) در کشور افزون بر ۳ هزار و ۲۳۷ تن در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کردند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.