به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلال قربانی مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد گفت: با هماهنگی با نهادهای متولی ارائه خدمات بهداشتی نسبت به پایش سلامت زائران در دربهای ورودی انجام میگیرد.
او افزود: از طریق زیرساختهای لازم اعم از سازهها و نمایشگرها، سیستم صوتی و فضای مجازی اطلاع رسانی گستردهای در سطح سالنها، جایگاههای سوار و پیاده شدن مسافران و تمامی محلهای تردد و حضور زائران برای رعایت الزامات کرونایی و آموزش مسافران و مجاوران صورت پذیرفته است.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: با ارائه اقلام خود مراقبتی به خدمت گذاران پایانه، شرایط حفظ سلامتی این عزیزان فراهم شده و ماسک و مواد ضدعفونی بین آنها توزیع میشود.
قربانی بیان کرد: باتوجه به سیاستهای شهرداری مشهد در خصوص تسهیل گری در امر خدمت رسانی به زائران و مسافران بارگاه منوّر رضوی در ایام پایانی ماه صفر، سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد با هماهنگی جهت حضور ۲۴ نهاد، سازمان و بخشهای مختلف دولتی و خصوصی از قبیل آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، شرکتهای مسافربری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، تعزیرات حکومتی، هلال احمر، سازمانهای ترافیک، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، اورژانس، بهزیستی، نمایندگان بانکها و بسیاری دیگر از همکاران ما در این مجموعه شرایط ارایه خدمات مطلوب به زائران را فراهم کرده است.
انتهای پیام//ا.د