حجت الاسلام شعبانعلی گفت: هفته ناجا، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در نشست قضایی فرمانده انتظامی استان و رئیس کل دادگستری، گفت: بدون حصول امنیت پایدار، توسعه و پیشرفت در هیچ حوزه‌ای امکان پذیر نیست.

او افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از ارکان مهم و تاثیر گذار کشور هستند و در کنار هم می‌توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها از جمله اجتماعی و روحی و روانی برای مردم و اجتماع باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند احساس امنیت خوبی داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه امنیت اجتماعی جامعه مرهون ایثار و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است، بیان داشت: پلیس امروزه با روزآمدی و صحت عمل و اقتداری عملی به عنوان پلیسی ولایی، صادقانه در خدمت امنیت شهروندان است و این از بالندگی‌های پلیس ایران است.

حجت الاسلام شعبانعلی با اشاره به اینکه، اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان تحقق پیدا می‌کند، اظهار کرد: در این راستا مجموعه عقیدتی انتظامی استان، برای بصیرت افزایی و تعالی رفتار کارکنان، امسال بالغ بر ۵۰۰ نفر از کارکنان انتظامی را تحت آموزش‌های تعالی رفتار قرار داده است.

او در پایان، مطرح کرد: نیروی انتظامی در مراسم اربعین امسال با توسل به ائمه اطهار و مدیریت جهادی فرماندهان و مدیران، بصورت شبانه روزی با خدمت صادقانه به زائران برگ زرین دیگری را به افتخارات استان افزود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.