پیشروی ارتش سوریه در شهر‌های استان درعا

یگان‌هایی از ارتش سوریه وارد شهرهای «جاسم و صنمین» و روستا‌های اطراف آن در استان درعا شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه سوریه، یگان‌هایی از ارتش سوریه وارد شهر جاسم و روستا‌های اطراف آن در استان درعا شدند.

یگان‌هایی از ارتش سوریه دیروز و پس از تسلیم شدن افراد تروریست و افراد تحت تعقیب و فراری‌های از خدمت سربازی، وارد شهر جاسم شدند و کار جستجو برای یافتن مواد منفجره برجای مانده از تروریست‌ها را در این شهر و اطراف آن آغاز کردند تا جان مردم حفظ و زمینه بازگشت نهاد‌های دولتی و از سرگیری فعالیت‌های خدمات رسانی دولت هموار شود.

شهر جاسم از شهر‌های بزرگ حومه شمالی درعاست. توافقنامه حل و فصل نیز بر تسلیم شدن افراد تروریست، افراد تحت تعقیب و فراری‌های از خدمت سربازی و تحویل سلاح به ارتش سوریه صحه گذاشته است.

اجرای این توافقنامه از درعا البلد آغاز شد و به شهر‌های نوی، دردا، مزریب و مناطق دیگر گسترش یافت. پس از شهر جاسم نوبت به تسلیم شدن عناصر تروریستی در شهر صنمین رسید.

تروریست‌های تحت تعقیب و افراد فراری از خدمت سربازی از دیروز به مرکز حل و فصلی مراجعه کردند که در شهر صنمین دایر شده است. آنان خود را به ارتش تسلیم کردند. کسانی هم که سلاح داشتند، سلاح های‌شان را تحویل دادند. این شهر قبلا صحنه هرج و مرج شدید و حمله به مواضع ارتش سوریه در اطراف آن بود.

مردم شهر صنمین به بازگشت ثبات و امنیت به شهرشان با حضور ارتش و نیز به بازگشت خدمات به این شهر چشم دوخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار