فرمانده انتظامی هندیجان گفت: با توجه به تجاری بودن شهرستان و در جهت برقراری نظم و امنیت یک کانکس در مرکز شهر استقرار یافت.

سرهنگ کاظم میرمقدم می‌گوید: با توجه به تجاری بودن شهرستان هندیجان و در جهت برقراری نظم و امنیت شهروندان همچنین مسافران و جلوگیری از سرقت بانک‌ها و طلافروشی‌ها در میدان اصلی شهر (میدان امام حسین ع)، یک عدد کانکس فرسوده متعلق به دادگستری شهرستان با هماهنگی مقام قضایی در اختیار عوامل فرماندهی انتظامی قرار گرفته.

او افزود: این کانکس بصورت کامل بازسازی (رنگ آمیزی، کف سرامیک، سقف کاذب، برق کشی، نصب کولر) گردید و جهت استقرار عوامل یگان امداد و گشت کلانتری در محل مناسب جانمایی و مستقر شد.

به گفته سرهنگ میر مقدم علاوه بر موارد فوق و در جهت حفظ اموال بیت المال از جمله (هدر رفت سوخت و فرسایش خودرو‌ها به جهت استفاده درجا از کولر وسایل نقلیه سازمانی) این کار باعث خواهد شد که عوامل انتظامی در سریع‌ترین زمان ممکن به هر گونه اقدامی که امنیت شهروندان را در هسته مرکزی شهر به خطر اندازد پاسخ قاطعی دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
با سلام قاچاقچيان سوخت گازوييل در شهرستان هنديجان يكي از توابع بندر ماهشهر استان خوزستان بدون هيچگونه برخورد قانوني سوخت گازوئيل را قاچاق ميكنند. گفته مي شود اين فعاليت غير قانوني بوسيله خودروهاي همچون مزدا ، سايپا آبي و پرايد بصورت مخفيانه صورت ميگيرد. خودروهاي حامل سوخت قاچاق بدون برخورد ماموران مسول پس از منتقل كردن به اسكله سجافي از طريق راه آبي سوخت گازوييل قاچاق را به كشورهاي همسايه مي فرستند. لذا خواهشمنديم با كساني كه به اين شيوه مبادرت به قاچاق سوخت مي كنند برخورد قانوني نماييد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
نيروي انتظامي كشور پول نداره يه ساختمان پيش ساخته استاندارد براي استقرار نيروهاش اوكي كنه ميره از مقام قضايي يه كانكس می گیره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
واقعاً فکر کردید ارزش خبری داشت که درج کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
باشه، دستشون درد نکنه؛ ولی چرا صفحه اول سایت؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
داداش الان قرن 2022 هستش، الان امنیت را با ماهواره و هلیکوپتر و کوادکوپتر و نرم افزار و دوربین مداربسته برقرار میکنن نه با یک کانکس برای یک شهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
چه خبر مهمی!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ائنئقت با این یه دونه کانکس خالی مشکل امنیت یک شهر تجاری انشا الله تعالی حل خواهد شدندی،ما که دعا می کنیم.خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
کانکس فرسوده؟؟؟