صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح قم برگزار شد

هم زمان با هفته ناجا صبحگاه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح و فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با نخستین روز از هفته ناجا صبحگاه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح  فرماندهی انتظامی، سپاه و ارتش   با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم ضمن تبریک این هفته، به کارکنان نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد این نیرو در یکسال گذشته ارائه کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به فعالیت بیش از یک صد سامانه تخصصی در ناجا گفت: دسترسی آسان، افزایش سرعت و کاهش هزینه از اهداف راه اندازی این سامانه‌ها است.

او  شعار امسال نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند، امنیتِ پایدار» بیان کرد و افزود: تقدم نرم افزار بر سخت افزار، اخلاق گرایی و توسعه ظرفیت‌ها در چهارچوب همکاری با دستگاه‌های تولید امنیت از شاخصه‌های بیان شده در چهارچوب این شعار است.

فرماندهی انتظامی استان قم کاهش ۱۵ درصدی تصادفات و کاهش ۱۱ درصدی سرقت ها‌ی مهم را از نتایج به کارگیری پلیس هوشمند در کنار پلیس تخصصی خواند وگفت: همچنین در یک سال گذشته  ۶ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

استاندار هم در این مراسم که در ستاد نیروی انتظامی استان برگزار شد، الگوی توسعه را برپایه‌ تحقق نظم و امنیت دانست.

سرمست ضمن تقدیر از حضور پلیس در کنار مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا گفت: پلیس در کنار تمامی ماموریت‌های جاری خود پشتیبانی تاثیر گذار از جبهه سلامت بوده و شهدایی هم در این راه داده است.

او توسعه اخلاق و معنویت در جامعه را ضروری خواند و افزود: پلیس در جمهوری اسلامی، اخلاق گرا و دارای شئونات بالای معنوی است که در جای خود از حقوق شهروندان هم مطالبه گری می‌کند.

در این مراسم همچنین از یک خانواده شهید و ۱۵ نفر از کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی تجلیل  شد.

قبل از این مراسم اعضای شورای تامین استان از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند و به روح امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار