نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدای استان انتقال پیام آنان به نسل‌های جوان و آینده است که این مهم باید در همه شرایط باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ،نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید کشور اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی برای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان صورت گرفته است و باید اقدامات جدی تا پایان برگزاری این رویداد دنبال شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات ۲۲ کمیته ذیل این کنگره و انجام اقدامات ماندگار نیازمند اعتبار است ادامه داد: وضعیت استان خاص و مشکلات تورم، بیکاری، سیل، خشکسالی و کرونا بر اقتصاد مردم تاثیرگذار شده است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: لرستان نزدیک به مرز‌های جنگ بود، در هر پرواز هواپیما‌های جنگنده عراق بمباران می‌شد و باتوجه به نقش آفرینی ایثارگران آن در دفاع مقدس باید اعتبار ویژه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای این استان تخصیص یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار فرزند ایثارگر در لرستان با مدرک بالاتر از کارشناسی بیکار هستند گفت: مردم لرستان آرمان‌های انقلاب و اسلام را می‌شناسند و در این مسیر مستحکم گام برمی‌دارند بنابراین باید برای رفع مشکلات آنان کمک کنیم.

وی افزود: همچنین عشایر کمربند مستحکم انقلاب اسلامی هستند و گرامیداشت یک هزار شهید این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.

زمان احتمالی برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار