سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: جلوگیری از هدررفت آب شرب با رفع شکستگی لوله ۴ اینچ پلی اتیلن در منطقه شهرک مقداد انجام شد.

محمدرضا طریقی، سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیرو گزارش واصله به واحد امداد و حوادث مبنی بر شکستگی لوله آب در منطقه شهرک مقداد نامجو ۸ که از سوی شهرداری و بدون اطلاع این اداره اقدام به لوله گذاری کرده سبب هدررفت حجم زیادی آب شرب شده بود، تیم‌های اتفاقات و تعمیرات بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

او با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی پس از انجام هماهنگی لازم و با تلاش بی وقفه نسبت به حفاری محل نشت آب اقدام کردند، افزود: در این حفاری مشخص شد که لوله دچار شکستگی شده و نیرو‌های بهره برداری بدون معطلی نسبت به رفع مشکل و جلوگیری از هدررفت آب شرب اقدام نمودند.

طریقی در پایان با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) اهمتام ویژه‌ای برای کاهش هدر رفت آب شرب دارد، اظهار داشت: سرعت بخشیدن به رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های آبفا است، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده نشت آب، مراتب را به اداره اعلام کنند تا به نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب شرب ، شکستگی لوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار