۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی در سفر نهم مهر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بدون پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمود مومن‌نسب مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری این استان گفت: تاکنون ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی ثبت نهایی شده و همکارانم در بازرسی استانداری به صورت مستمر و خستگی‌ناپذیر در حال برنامه‌ریزی، نظم بخشی و ساماندهی سایر درخواست مردمی هستند و تا ثبت آخرین درخواست پای کار خواهند بود.
 
محمود مومن‌نسب افزود: یکی از نکات خوب سفر حجت الاسلام رئیسی به استان این بود که برخی از مدیران در کنار سامانه بودند و اقدام به پردازش و ثبت نامه‌های مردمی کردند.
 
او بیان کرد: تعدادی از روحانیون، ائمه جمعه و برخی از نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هم مشارکت کردند که قابل تقدیر است.
 
او گفت: برخی از مدیران هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بودند این در حالی است که هدف اصلی و فلسفه نهایی سفر مقامات عالی رتبه کشوری به استان‌ها مردم هستند و خروجی این سفرها هم شنیده شدن صدای مردم است که خود بالاترین مصوبه است.
 
مومن نسب بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری ۵ روز قبل از سفر رئیس جمهور به استان تا نوزدهم مهر به صورت ۱۶ ساعته و در سه شیفت ۵ ساعته به صورت مستمر بر عملیات اجرایی نظارت می‌کنند و در هر شیفت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر جابه‌جایی وجود دارد.
 
مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای دستگاه‌های اجرایی اقدام به بازگشایی، پردازش، تلخیص، موضوع بندی و سپس ثبت نامه‌های مردمی می‌کنند.
 
او افزود: مردم بدانند که درخواست‌های آنان برای سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه و بعضا خود نهاد ریاست جمهوری ارجاع شده و پیامک آن برای متقاضیان ارسال می‌شود.
 
او بیان کرد: مردم می‌توانند یک ماه پس از دریافت پیامک، موضوع درخواستی خود را براساس کد رهگیری و ابلاغی از طریق تماس تلفنی با ۱۱۱ رصد کنند.
 
مومن نسب با اشاره به اینکه مردم از رئیس جمهور در بخش‌های مختلف درخواست‌های داشتند، گفت: درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال، استخدام، تسهیلات، اشتغال، کمک درمانی، کمک مالی، تامین جهیزیه، تامین مسکن و سایر موارد بوده است.
 
او افزود: انتظار داریم دستگاه‌ها در این کار سنگین، فشرده و حساس مجموعه بازرسی را تنها نگذارند.
 
او بیان کرد: به زودی اسامی مدیران برتر که در این خصوص ما را یاری کردند را به استاندار ارائه می‌ دهیم.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.